snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 8 november 2013

Somna vakna sova igen

Av Sofie Karlsson - 8 november 2013 22:42

Ja vist kom hem och gick och la mig sov till 20.00 sen äta och nu ligger ja i sängen super trött igen!!

De är något som är fel och ja ligget som sagt va i sängen och mår piss ja jag är riktigt ärlig nu de bränner så dant i bröstet så ja blir galen och detta är inget tycka synd om inlägg nu utan att en blogg är tillför att skriva av sig och jag vill dela med mig av mitt liv till vis del mesta del av min träning. Men i alla fall de bränner i bröstet ja tycker "själv" att ja inte stressar men när de väl går igång med bränande skänsla så självklart börjar man automatiskt börja tänka på sitt hjärta och stressa upp sig för de!! Så inte lustigt de blir en ond cirkel!!
Sen vikten då tränar som ett as när ja tränar svetten lackar som FAN!!
Äter så ja blir mät och äter så mycket ja ska ha plus inga kolisar!!
Och jag bara går upp i vikt!!!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ SÄGER JAG BARA!!

Så vill verkligen hitta tillbaka till denna tjej på bilden

Super glad nöjd med livet allt om kring sig träning toppen maten går super och fina vänner omkring sig!!

Saknar henne så enormt mycket men jag vet hon finns inom mig men nu alltså är allt piss blä tråkigt.

Har en sån fin älskling hemma som får allt på sig just nu! Älskar dig fina du <3 va skulle ja göra utan dig!!

Så puss kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards