snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 9 februari 2014

Vänners helg

Av Sofie Karlsson - 9 februari 2014 20:03

Ja de har varit en toppen helg verkligen!!
Man har fått klätt upp sig fixat hår smink m,m
Jo i helgen var de dags för vännerna att gifta sig <3
Så alla vännerna träffades för att fira brudparet <3

Hjälpte Frida med sin frisyr ja blev riktigt nöjd :)
Sen fick hon hjälpa mig Gud jag håller aldrig på med mitt hår längre :/ får ändra på de blir samma annars att man bara slänger upp de i en tofs :)

Kände mig så himla fin snygg stilig vacker :) tack Frida!!

Sen fot vi till Älvesta kyrka för vigsel för de fina paret <3
Tjöt som en gris ja är lite blödig kan man säga :P men vem älskar inte kärlek liksom <3

Fick ingen bild på dom i kyrkan men dom är ju lika vackra här med <3

Super god middag :) och super super trevligt var de!
Så trevligt för sitt första bröllop man få vara med på i vuxen ålder! :)
Så samla vi ihop alla vännerna de gang liksom :P hihi
För grupp foto med brudparet!

Även bilder på oss andra med <3

Och även en liten fin brudbukett hamna i min famn <3 så vi får se vad som händer!!

Så puss kram och tack för en super fin helg alla mina fina vänner och stort tack och stort grattis till brudparet för man fick dela den dag med er och ja älskar er <3

 
 
Ingen bild

Brudparet.

10 februari 2014 00:39

Tack kära du!
Ni allihopa gjorde våran dag och kväll fulländad, ett dygn vi kommer bära med oss!
Tack till dig som ville vara med oss, vi älskar dig också vännen <3.

Sofie Karlsson

10 februari 2014 19:29

Måste ses snart på kopp kaffe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards