snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 6 mars 2014

Det var nära idag!

Av Sofie Karlsson - 6 mars 2014 20:19

Tjena hejsan...

Idag jobb tvätta vika tvätta vika m,m
Men tiden sprack kunde inte hämta tvätten förns kl 11.00 men de passa ju bra endå mycket på kontoret gjort i alla fall :) sen åkte ja hämta L för sen åka köpa till våran kiosk :)
Japp ska försöka en gång allt är räknat m,m vet precis hur mycket ja ska få tillbaka så blir de något som fattas så bye bye kiosken !

Sen stack ja till gymet :)
Mark stå de på schemat idag!
Och ja kände mig endå rätt stark idag men först uppvärmning och kolla på grabbarna när dom späxar haha
Ja dom är för roligt!!
Sen var de dags trodde vi men de blev kolla på "hjulet"
Tala,sova,bajsa,tänka,äta,dricka!!

Så funderade på de, och R börja först visa och rita hur hon tänkte.
Sen var de ja :P och börja med att dricka var bra! Sova sisådär men måste ju kolla varför ja är trött!ven att ja sovit! Sen tänka POFFFFF och var tvungen att andas lite snabbt där bita mig i tungan för annars skulle ja ha börja gråtit så fick hålla tillbaka detta!!
Men de är så att ja gått upp 20 kg och de är sjukt jobbigt .. Och de är jobbigt!!! Ååå urs ://// önska jag var mer öppen men endå inte man vill ju inte bara vara ja ja ja ja men allt ligger och gnider i pannbenet!!!
Och vill så gärna bli smal vet att de tar tid men över 1 månads tid och inget har hänt!!! Så ja ni kanske förstår mig!!
Sen börja jag prata om annat typ mat va fan ska ja äta då vad hur när varför!!! Shiit asså !! Ja bara orkar inte nu har jag testat att leva "NORMALT" men att energi in och energi ut funkar de på mig?? NEJJJJJ NEJJJJJ NEJJ !!

Men punkt tillbaka till mark !!
Och klapp på axeln 85kg i mark gött kändes kanon!! Verkligen kanon!
R lyfte upp 60 kg starkt jobbat!! :)

85 kg - 5*5
Sen DT 50 kg

Vila några min sen hoppa vi på cp passet ben rumpa!!! Och oj oj oj oj shiit asså det tog där de skulle idag kan man säga! Shiit benen var stenhårda efteråt!!
Så sa ja till coachen att jag inte kände någonting i magen sen sist kör med raka armar sittandes i knäböj men de får inte med ländryggen :/ fortsätta träna :)
Men blev en annan magövning aå kändes men fan om de inte känns imorgon!!! Suck

Men puss kram på er <3
fredag imorgon!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards