snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 11 mars 2014

Det syns ju!!!!

Av Sofie Karlsson - 11 mars 2014 19:56

Hejsvejs tosdag redan :)

Idag blev de slå upp ögonen kl 5.00
För hoppa in i duschen och sen fixa sig och börja koka ägg sen så ut och söta sig i bilen och fara till jobbet för städa med E :) länge sen man gick upp så här tidigt :P
Inte så van så kl 5.45 börja man jobba och sen gick dagen mega fort satt ner prata med dom som var inne sen köpa lunch ta ut pengar till jobbet! Dagen gick mega fort asså :P skönt men kändes som om man knappt han något men men
Även super skönt mycket folk i lokalen idag för våran fina K var och hälsa på och hade en hejdå fika <3
Och fick även massage från oss alla!
Även mi jag fick massage de var skönt :) super mega skönt!

Sen tog ja ut min över tid 1 h plus lunch 1 h så stack ja tidigare skönt så blev träning på schemat :) hihi
Och skulle dit köra stöt tänkte ja själv men blev helt otroligt överraskad av R att hon skulle träna med mig för coachar hade fixat de :) ååååå världens bästa coach som tänker på oss :)
Så blev knäböj idag och även lite knäböjs uppvärmning !
Så körde 5*5 sen DT 10min 30sek
Så kanon men under tiden vi körde 5*5 ja R och en kille till som hoppa in och körde med oss kul :)
Sen fick ja kommentaren bor du på gymet :P haha ja typ !! Hihi

Men i alla fall de ja ska komma till var att jag stod och titta på R och heja på henne då säger coachen men de syns ju!!!
Vad säger typ alla?
Ja på Sofie de syns ju att de hänt något!! :D :D
Shiit va glad man blir då de är ju verkligen de Man vill höra!!
Gud ja de kanske de gör!!!???


Jag har ju kört schema nu sen söndags och druckit även de "goda pulvret" hehe för dra ut inflammationen i kroppen som ja verkar ha i kroppen plus beställt mer sov tabbleter så jag kan koppla bort sova bättre.
Men i alla fall så bättre sen söndag? Ja de är ju fan bra!

Så är lite spänd då känner ja inför fredags vägningen!!! Hihi :)

Men så här glad blev jag idag i alla fall efter coachens fina ord!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards