snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 20 november 2014

Jag kör på 70kg annars

Av Sofie Karlsson - 20 november 2014 21:54

Tjena hejsan!!

Vilken dag först blev de en snabbis jobba stund i morse sen stack jag till gymet för hämta mina gym skor och 2 celsius :) hihi hävde en där för piggna till och en för senare bruk.
Så snacka med underbara Rebecca <3 du är fan bäst!!!
Sen brumma ja upp fort fan till Norrköping för möta resten av underbara ledningsgruppen på WorldClass för ha möte 1,5 h sen byta om för köra Crossfit :)
Och det är jobbigt men endå inte alla har såna förväntningar att de skall gå så himla bra det blir så jobbigt :/ man måste köra sten hårt typ. Men endå kul köra på press liksom :) hihi

Först blev de
500m Rod

Sen
10 armhävningar
10 situps (inga vanliga)
10 spindel .....
10 knäböj
10 håll i tårna och sittner och sträck upp vad dom nu heter men jaja
Två varv av detta!

Sen knäböj!
Han la en boll bakom så man skulle lära sig hur långt ner man skulle
Men jag körde som ja brukar.
Kände på hur de kändes med knä och rygg och de kändes TOPPEN!
Så andra varvet fråga ja om vikt platorna om dom späner fast dom ja men det finns men de blir ju tyngre sa han - mitt svar - JA JO JAG KÖR JU PÅ 70kg ANNARS!! Och det kändes så jävla skönt att säga de!!
Stå upp för mig själv! Jag kan och jag är fan strak!!
Och så berätta ja om MST - Modifierad strongman träning
Han blev impad tror ja Heléne sa de hela tiden han är impad av dig!! :)

Men knä böjen körde jag i alla fall andra setet på 40kg och tredje setet med. Sen fråga ja om höja och då fick ja byta stång till den större på 20kg dom hade liksom 10kg stång :P
Men då la jag på 20kg plattor så blev de då sista varvet 60kg och ja tyckte de var lätt då! :) KUL!

Sen blev de den där jävla klockan!!! :)

Så många varv som möjligt på 8min

10 armhävningar
10 höftswing med kettelbels
10 Box hopp 50cm

7 varv kom ja :) YES kunde kört ett varv till men blev svårt att andas där emellan.

Men sjukt stolt över alla och extra stolt över mig själv att träna i linne inför mina kollegor ja det kanske låter jätte knäppt men valkar här och där man ser ut si och så men dom ska väl gilla mig för den ja är! Inte för mitt över flödiga fett valkar!
Sen efter detta blev de käk med dom som var med på passet 2 st stack pga av möte och kontor.

Men Crossfit KUL!! Men inte lika kul som MST!!! :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards