snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 2 april 2012

Underbara måndag <3

Av Sofie Karlsson - 2 april 2012 22:09

Hej alla glada läsare <3 idag har lilla jag jobbat och det var skönt att vara tillbaka efter en veckas sjukstuga hemma :) så nu nya friska tag !! Allt gick bra idag med kontors städ och av larmade hemstäd ;) eller vad säger du Cissi ;) sen art det att sluta tidigt skönt , så då stack jag in till staden till trädgårdstorget för att gå till centrum kliniken för att ta sig er järn av sprutor ;) inför Turkiet semestern! Och fick nytt vaccinations kort och sen kollade hon upp vad för spruta ja hade tagit sen innan så jag fick en ny spruta så nu behöver ja ej ta några fler sprutor om ja ska utomlands så det var skönt att höra ;) sen for ja hem för att äntligen dricka kaffe eller ja drack kaffe själv och Hanna drack vatten :) men vi gick på vreta ihop och sen nu bor vi nära varandra och vi har sagt att vi skall träffas sen vi flyttat dit men inte blivit av men så idag så kom Hanna och det bar super kul att träffa henne var ju liksom inte igår :P men det kändes som igår :) sen var ja svunnen att åka till Kisa för att åka till mammi och sen åka till min gamla gamla skola stjärneboskolan :) för att titta på min älskade lilla Nelies gympa avslutning <3 massa kort tog jag men tyvärr får vi inte lägga ut dom. Och han vart super glad för att träffa mig hon viste inte att ja skulle komma så hon vart glad ;) och hon var så duktig så stolt över min lilla faster tjej hon är min lilla älskling önska jag träffa henne mer <3 och sen adr jag en prat stund med Nils me :) den lille filuren är ju för sött herre Gud :) satt och skrattade och skrek på Nelie stora syster och dom andra barnen när dom sprang omkring <3 Gull ungar!! Sen åkte mamma och jag hem å lagade LCHF middag sallad, zatsiki och kebab :) mumma var de sen tog vi en liten promenad skönt var det och prata av sig med min lilla mamma <3 sen vet ni tog jag faktiskt ett varmt härligt bad !!!!! Gud så skönt önska att jag hade ett badkar :/ men men man kan inte ha allt :P imorgon för står ni då ska jag KLIPPA MIG !!!!!! Så jävla skönt det ska bli och det tycker nog Cissi med så som jag har tjatat om detta jävla hår :P tihi!!! Ne ni nu är det god natt för min del försöka inte tänka på att jag har så ont i mina armar är rädd för att det är knutor i min axlar och skulderna igen ;( måste åka till min massör i Norrköping men tid pengar m,m ska ta Massag i Turkiet först ;) men god natt med er sov så himla gott för det ska jag försöka göra !! // Snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards