snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 4 december 2012

Snö, krock, poliser,Utbildning,snö, rusta, halt, fett

Av Sofie Karlsson - 4 december 2012 20:27

Ja de var många grejer detta va japp ska börja från kl 6.30 sprang ut startade bilen och massa SNÖ :) roligt för en gång skull :) men stopp på snön snart tycker ja :)
Sen for ja till jobbet och halt fy fasen kom fram till kalerstads rondellen och var snor halt när ja skulle stanna men allt gick bra som tur var.. Sen väl igenom rondellen så kom ja över stångån där svärmade det av poliser och ambulanser :/ va fan har hänt tänkte ja då hmm men det fick ja reda på nu på eftermiddagen en man som hittats död nere vid ån förbi vårat jobb nere vid ån :/ urs urs
Sen var de utbildning va kul få fråga massa om kem och hur man ska göra vid vissa golv m,m och grumme grön såpa vet ni va det är va?? Haha släng er i... Det är inte bra enligt vår utbildare PH värdet alldeles för dåligt alla tappa hackan idag kan ja säga er!! Får alltid veta något nytt :)
Sen vart möte med chefen eller möte i möte kolla HS kön prata om allt möjligt så får se hur de går i framtiden med Linköping ser väldigt bra ut så himla kul :) hihi och stort stort tack till Kajsa för den varmasmörgåstårtan :) mums du är så duktig du!!!
Glömt att skriva har de snöat hos er ? Kan ju säga attde snöat i Linköping rätt mycket om man säger så och fy satan så jävla Piss halt det är med för den delen :/ och klass 2 varning tills imorgon :/ hoppas man kommer till jobbet...
Så vart det en sväng med bästa Hannah till rusta och där lämna ja in en ljus slinga som inte vart som ja trodde här hemma :P tur det inte satt samma tjej i kassan :) hihi men köpte en ny och 4 ljus till för idag så klart hade dom 4 block ljus för ett bättre pris hmm :/ klart sen vart de XXL affären och kolla på löppar byxa men nja 600 spänn inte vad min plånbok skrek efter nu efter man lagt ut massa pengar :/ men får hoppas ja kan köpa jul klappar! Sen varde hemfärd och lotsa Hannah ut genom stora staden Linköping :) hihi och fy FAN så halt det var i ÖB rondellen :/ de gled kan man säga!!! Så väl hemma så vart de köttbulle macka Och Celcius :) och elda, tända ljus och slå på några avsnit av skilda världar :) hihi i det mysiga vädret..
Sen kom älskade Karln hem <3 mysigt men han gick och la sig för att han ska upp innan 12.00 för att åka och jobba!

Så ja ligger i soffan och tänker på min träning :/ :/ :/ :/ var så duktig förut sprang slog rekord efter rekord!! Men så vilade ja för benet skull för ja inte skulle för vära skadan.. Och nu då inte tränat på vet inte när säkert 4 veckor sen.... Så känner att de är Piss jobbigt för stod på 65 kg men gott säkert upp igen och ville så gärna ner under 65 kg.. Men aft så mycket på jobbet sen nu så pang bom blivit så jävla Piss kalt!! Så letar efter ett par tränings byxor så hoppas ja hittar ett par imorgon så ja verkligen kommer igång! Och gym kort? Ja vet i fan väntar tills nya året börjar för nu har ja inte pengar till de så får se om ja kan göra mycket själv med!!
Och ni ja vet vågen är inte en stor grej men just nu för mig är det de för under 65 sen skiter ja i de bara ja ligger där under så är ja super nöjd och då har ja liksom nott mitt mål :) men de är då de börja träna först så får vi se hur de går!
Men Sara min kära granne :) dina mörka slitna jeans ja fick av dig satt ju tajt förut och ni sitter dom behagligt :)
Så de är ju ett litet plus :)

Ne ni ska nog fasen lägga mig kl 20.30 :) gött!! För tror att de blir att gå upp tidigt och åka tidigare för åka säkert fram och min älskade Cissi kör försiktigt <3 <3 kommer vara dö orolig för dig!!

Sov så gott alla <3
// snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards