snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 17 januari 2013

Bra och dålig dag!

Av Sofie Karlsson - 17 januari 2013 19:44

Ja då har man jobbat idag gick kanoners och Clara har städat på som vanligt och även flera massa mera nya kunder för henne att lära in :)
Imorgon blir det tidigt kl 7.00 blir det att börja städa :) så åker tidigare och tar frukost på jobbet och kaffe.. Och vet ni imorgon är det ju FREDAGS MYS :) jippi och blir att mysa till 3 rätters middag och dom sista twiligt filmerna :D som Sara har hemma super mysigt ska vi ha!!! <3

Och även idag fick jag sms av min älskade mammi <3 som skrev att hon kört 40 min konditions träning så duktig hon är ska få igång henne med nu!! Har hon bara bestämt sig så går de!! Fråga en som vet!! Det vet jag!!
Heja dig mamma!!!

Och nu tillbaka till imorgon ska ju även träna på ACTIC Efter jobbet med dom bästa :) Kajsa och Clara
Och då blir det enu mera kondition och även hela rubbet med mag och ben övningar :) härligt!!
Ska även säga till dom att jag ska köra lördag och se om dom ska med :) hoppas de!!
Så kommer det dåliga då jo man tänker ju tillbaka på saker ibland på vad man gjort m,m men man kan ångra saker man gjort med för den delen! Men man är ju inte mer en människa och alla kan göra fel! Och jag är tydligen en sån människa.. Man saknar det man hade för en mycket mycket lång tid sen.. Önska bara man kunde få prata igenom saker och ting och få ett svar är det så himla fel på mig som jag själv trycker ner mig för varje dag? Som man fått höra! Jag vet inte vad jag gör för att ha de så?! Eller är jag inte värd att ha vänner? Som man själv älskar över allt annat!! Som sagt det kommer över mig dag för dag ibland!!
Ni som stannat hos mig genom åren har väl sätt igenom mina brister och mina ja mitt beteende.. Älskar er <3 <3
Ja gör så gott ja kan!! <3

Ne ni ska fixa smothie till Frullen sen ägg till min lunch :)
Puss kram på er <3
// snuttetuffsan

 
 
Sanna

Sanna

17 januari 2013 20:48

Älskar dig gumman för den du är. Hoppas du vet det ;-) Bamse kramar till fig ♡♥♡

http://Sannasaur.blogg.se

 
Ingen bild

Grannen 4km bort

18 januari 2013 00:08

Vi ska ha det så mysigt så i morgon:-) å ja älskar dig för den du är. Du får inte säga att du inte är värd å ha vänner...!!! För dom som bryter upp sin vänskap med dig är inte värda att ha en sån underbar vän som du.... Det är inte du som går miste om vänskap det är dom som förlorar en vänskap.... Även fast vi inte har känt varandra så himla länge så är du en person ja aldrig skulle släppa taget om!!!! Personer som du växer inte på träd..... Älskar dig för den du är kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards