snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 21 januari 2013

Inte gå ner ett enda hekto till..

Av Sofie Karlsson - 21 januari 2013 15:44

Ja man får höra det rätt ofta nu förtiden vad lustigt det är förut för en lång tid tillbaka sen så var det helt annat då var de att man skulle inte äta de inte dricka de för då blir du tjockare det är inte bra för dig!! Och du måste tänka på din vikt gumman bla bla bla
Va lustigt det är va?

Jag lovar er jag ska inte bli anorektiker!!
Jag tränar för jag vill och det är väl bra va? Eller?
Jag tränar för jag har mål i mitt liv en av dom alla målen är att träna mig i form med Carola för att köra tjejvättern eller halv Vättern och även tjej milen m,m
Sen det andra målet som jag skall klara är ju att trappa ner på min rökning i en lugn takt för att lyckas med detta måste jag ge belöning med massa träning!! Jag tränar för att må bra till ett enu hälsosammare liv :)
Som sagt ja lovar vara mig själv hela vägen från topp till tå och även vara den glada spralliga snälla Sofie som alltid!!!

Förstår ni mig nu? <3 <3 <3
Älskar er för ni bryr er verkligen!!
Älska mig för den jag är och för det jag gör!!!
En tillbaka blick på bilder och ja hoppas att ni försår hur bra jag mår idag även att jag är samma Sofie på bilderna lika glad och sprallig men så döljer ja många tankar på varför jag skulle vara den tjocka i familjen och den äckligaste på festerna!!
Och frågan ja ställde mig ofta älskar Anders verkligen mig för den ja var?
Och det gjorde Han för de säger han många gånger!!! <3
// snuttetuffsan

 
 
Ingen bild

Linda

21 januari 2013 17:00

Skit i vad andra säger. Huvudsaken är ju att du trivs och mår bra. Tråkigt att folk aldrig kan låta bli att kommentera saker..

Sofie Karlsson

21 januari 2013 20:08

Ne Precis Linda men som sagt dom menar ju bara väl eller så är det en vis avundsjuka :/ men jag tycker de är så roligt att när man som sagt var större var man för tjock och nu har man gått ner sina tjockis kilon och nu är de stopp tycker många men så länge man mår bra själv de är ju de som är huvudsaken!!! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards