snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 1 april 2013

Börja om från början..

Av Sofie Karlsson - 1 april 2013 20:46

Ja jävla tjat på mig om att då ska ja börja om igen med lchf bla bla bla bla
Men nu måste jag verkligen göra de om jag ska nå mina mål i livet man har ju en att göra lista :D
Men nu hoppas hoppas hoppas jag att jag håller mig ---- vågar inte ens skrivA ordet förns jag vet..
Men vi går hoppas på att de är slut med allt shit. För det här jävla året 2013 är ett shit år varit sjuk nästan 2 månader och han komma in på gymet så va det bara att gå ut igen för man blivit ---- :/

Så alltså först skall ja bli av med alla kilon som inte skall vara på min kropp ://// får bara skylla på mig själv så är det ibland kroppen ur balans och varit sjuk...
Men det är bara att bita i det sura äpplet denna vecka!
Och köra på som förr så önska mig lycka till :)

V.1
Bli av med shit i kroppen!
Bli av med socker suget
Bli av med all shit mat
Bli piggare

Få bättre koll på vad jag äter
Skriva lista vad jag ska äta
Skriva lista på vad jag ätit
Och vägt mig har jag gjort idag och
+4 kg :/ så inte så bra men de är lätta kilon att bli av med..

Skall börja ut och gå denna vecka
Skall åka till gymet MAX 3 dagar

Så känner att denna vecka kommer bli kanon <3 är faktiskt pepp på detta nu så det är jätte skönt...


TA HAND OM DIG SJÄLV DET MÅR DU BÄST AV <3

// snuttetuffsan

 
 
Sanna

Sanna

1 april 2013 22:24

Heja dig gumman. Jag har gått upp lite under påsken nu också. Nu får vi försöka hitta tillbaka till toppformen. Du är bäst. Love ya ♡

http://Sannasaur.blogg.se

Sofie Karlsson

2 april 2013 04:45

Ja de tycker ja verkligen!!
Hoppas ja inte är sjuk igen bara :/ så jävla Fucking trött på detta nu!!
Love you

 
Ingen bild

Kusin Lina

2 april 2013 07:28

Gå inte ut för hårt bara! Kämpa på, du är så duktig! Kram

Sofie Karlsson

2 april 2013 12:14

Nae ska ja inte göra de är ju som sagt därför jag skall ta de lugnt :)
Tack gumman :) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards