snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 3 april 2013

Frestande?

Av Sofie Karlsson - 3 april 2013 19:57

Nae inte för fem öre!!

Idag har allt gått som på en räls :) helt underbart. Härligt väder underbart på jobbet som alltid med Clara :)
Hoppas du frisknar till gumman <3
Sen väl hemma vid 14.00 ca så prata jag med tandläkarn fått tid nu :) om 1.5v så skönt fått de avklarat och den svarta pricken ja pratat om är inflammation i roten tydligen :/ men hoppas de blir bättre..
Sen kom älsklingen hem och då titta ja ut och det var så fint väder ;) så då tog jag mig en promenad på 3 km 30 min tog de så var super fint väder <3
Ååååå så skönt.. Och pratade med älskade Sanna hela tiden så var skönt prata av sig om allt.
Sen väl hemma så hade älskling maten klar så tog min talrik med 4 korvar och gick in och satte mig vid tv och hade även ett stort glas med vatten med mig in och på golvet stod en COLA ZERO och jag svarade Anders med att har du köpt COLA - ja jag köpte de vid macken förut. - jaha svarade jag och börja äta :) så ingen frestelse inget måste ta COLA inget annat en att jag vill INTE HA COLA :) stolt över mig själv för att vara 2 dagen. Och jag vart MÄTT kan man säga!! Precis lagom mätt :)

Summera ner dagen då!
Frukost tyrkisk yoghurt delikatess jordgubb. KAFFE med mjölk
Lunch : 3 ägg med majo 1 Celcius
Middag: 4 korvar och ett stort glas vatten!!

30 min promenad blev 3 km.
UNDERBART!!!!

Tack älskade Cissi och Mammi som fått mig på bättre tankar <3
Älskar er!!

Puss och god natt mina vänner <3
Och ni det gäller att ge sig fan på de :)
// snuttetuffsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards