snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 16 juni 2013

30 mil och man är sugen på mer :)

Av Sofie Karlsson - 16 juni 2013 12:40

Ja mer bara mer

Helt sjukt ja kom i mål helt galet!!
Och skulle aldrig fixat det utan er <3
All pepp och allas andras o peppande gör mig pepp :)
Hört några som inte trott ja klarar de så bara de gör mig enu mer pepp! Och ni är guld värda som peppat mig hela tiden och hela dagen igår <3

Ja starten shit alltså :P
Rulla fram i första fållan sedan in i andra och pang så gick skottet för att följa motorcyklarna ut genom staden :) så trampa på men FAN
Va det blåste here Gud och själv tänkte ja ju inte alls på vad ja skulle ha på mig :/ vart fel blev kortbyxor och Line T-tröja och vindjackan :/ och var så jävla kalt så frös som en gris..
Så i Ödeshög ringde ja Anders och Lillen att dom fick komma dit så ja fick mer kläder så blev mycket bättre men var inte på topp kan ja säga er sa till dom att ja skiter i det !! Ja de är bara att hoppa in i bilen sa Lillen. NAE DE SKA HON INTE SÄGER ANDERS!!!
Tack älskling för du tror på mig att du vet att ja ska klarat!! <3
Så då cykla ja in i depån tog honungs vatten varmt så hävde i mig de sen upp och hoppa igen trampa vidare :)
Sen gick de fort stanna ner i Jönköping och åt köttbullar och Mos och mjölk till gick på toa med.

Tanken var att inte stanna på så många depåer men mina fötter palla de inte :/ hade så jävla ont så fick stanna vid varje depå för att ta av skorn :/
Men dom sista milen fy fan säger ja bara grät igenom dom sista 7 milen tror ja de va för hade så ont hjälpte inte att ta av skorna längre värken satt fortfarande kvar..
Tänkte de kan ju fan inte hoppa av nu de är ju inte mer en 7 mil kvar nae för fan kom igen nu tänkte ja för mig själv och många som cykla förbi och hörde att ja hade ont och grät så sa dom kom igen de är inte långt kvar nu!!!

Så träffa ja på min mat kompis som ja träffa i Jönköping :) så hängde på henne i 2 mil sen kom fötterna emot mig börja bränna enu mera.
Sen visste man ju ungefär hur vägen var från stora hammarsundet så den jävla bron eller efter bron är det en rejäl back jävel kan man säga så då hade ja så ont så stanna och tog av mig skorna igen.. Så prata med en gubbe som satt och heja på alla vid väg kanten så han kom fram och fråga om cykeln var till salu :) nae verkligen inte men mina fötter kan du få köpa :P hehe

Så sa hejda till honom och trampa vidare och vidare vidare. Så kan alla jävla backar fy fan alltså dom sista ja trodde ja inte skulle palla men nae för fan kom igen nu då kom jävulen inom mig fram :) segt var de sista depå stoppet strunta ja i för hade så ont i fötterna och i slutet de hjälpte liksom inte att släppa på skorna så då strunta ja i den sista och trampa på och när sista skylten kom 1 mil kvar den milen var den längsta jag varit med om!!! Herregud.. Men fram kom ja och såg mål om gången och aldrig gråtit så mycket ringde Anders för att ville krama honom <3 men så kom ja inte fram men min kära svärfar kom fram så var bara att torka tårarna och prata med honom så längre fram sto dom så fick rosor av dom och även Anders kusin och min svärmors syster dom kom fram och sa grattis :) som hade också hållit koll på mig hela vägen :)

Så var så härligt att komma in i mål :)
Ja gjordes liksom :)
Så fick även medalj :) och då fick ja se johanna som gått i samma gymnasie klass stod och dela ut medaljer så sa de dig johanna vill ja medalj av :) och de fick ja!! <3

De blev inte många knop gjorde igår kan ja lova :P men de shit när ja kom i mål så pang så blev ja trött och ögonen höll på att få igen av sig självt :P.

Var tvungen att väga mig när ja kom hem för hade pratat med brorsan sa hur de gått och han tyckte ja var duktig så sa han att han hade gått ner 4 kg jävlar tänkte ja :) fränt endå!
Han cykla även på 9 h och 45 min tror ja men under 10 timmar :) så jävla bra!! Grymt jobbat brorsan!
Men blev pizza när vi kom hem och sen somna vi :) Anders var lika trött som ja lustig :P hehe nervös kanske!

Men ja vägde mig med och blev 3,5 kg :P fränt snacka om förbränningen är igång :) hehe

Men 17 h blev de för mig och de var de ja hade räknat med 16 -17 h
Och ja är nöjd ja kom ju i mål aldrig kört Vättern innan och kommer så pass på timmarna tycker ja va Bra :)

Så lilla blå och ja ska vila nu ett tag en vecka ska ja vila sen blir de börja på gymet om 1 vecka. Och så får vi se vad ja ska göra här näst?? Är ju frågan!

Men puss kram <3
Ska ja inte Soffan läge och inte göra ett shit sova kommer ja säkert göra :) hehe

Ser lite trött ut kan man ju säga med denna bild kolla liksom leendet = över trött :)
Påsarna under ögonen herregud :P

 
 
Ingen bild

Linda

16 juni 2013 13:47

Härligt jobbat! Du ska vara sååååå stolt över dig själv. Jag hade aldrig klarat av det.. Du får hänga på och springa tjejmilen 7 sept som nästa mål.. Du kommer slå mig med hästlängder.. :-)
Kram Linda

Sofie Karlsson

16 juni 2013 20:08

Tack Linda

 
Ingen bild

Jessica Paulson

16 juni 2013 22:20

Jag är så stolt över dig!!! Fick tårar i ögonen när jag läste, du är så duktig!! <3

Sofie Karlsson

17 juni 2013 09:18

Tack Jessica

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards