snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 21 juli 2013

Våfflan :)

Av Sofie Karlsson - 21 juli 2013 23:32

Sumera ner helgen då :)

Fredags jobba ha sista passet för att gå på semester ;)
Firade även de inte som alla andra kanske som firar med öl vin ja festa till det utan ja firade de med gymet men blev inte som ja planerade :/ hade sån konstig värk i armen de liksom bara strålade ner från axel till armen ut i fingrarna fick de efter ja suttit med Lotta på torsdagen vid datorn. Så blev ett litet pass :) sen hem och lägga kantsten med Älsk! Gick bra emellan åt mamma ringde och kolla hur de gick med temperamentet :P men gick galant!!
Så nu lagt kantsten så inväntar sedan att gruset skulle läggas MEN Sofie har ändrat sig för pappa tyckte en Sak berätta de blir inte så dyrt och nae de blir de ju inte så ska lägga plattor och pappa och mamma ska komma fredag och sova över och pappa ska lägga plattor åt oss <3 som sagt världens bästa pappa och mamma <3

Så lördags då spran ja 4,44 km på 24 min och mitt mål är ju springa 25 min 5 km på :) så hoppas hoppas de kommer snart!!! sen åkte vi ner till kisa grillning med familjen mor & far bjöd oss och älskade mormor var där med :) Så fixade med mammas sy maskin för du Sofie sa mamma du är ju lite fernurlig :) men ja fixade trådarna alla 4 som skulle på plats :) hehe
Sen efter kisa blev de björsätter på fest en bit utanför.
U fyllde 25 så 25 års kalas då kan man säga men vi kom senare och ja var nykter så var väl där 1h Max tror ja :P så ville N åka hem så ja körde. Då orka ja inte åka tillbaka igen så vi sa hej då för denna gången ;)

Söndag morgon ja föresten har ja vakant lördag mellan kl 5-6 morgonen PIGG skönt :) en somnat om men vaknat 8 istället skönt att vara utvilad och tidigt samma idag med så fick även sms. Av en kompis som inte var på festen igår så M kom förbi så ja och M åkte till Ica köpte frulle så käka frulle på altanen och drack kaffe sen åkte M iväg för att jobba.
Så ja börja rensa skafferi fixa tvätten städa köket m,m sen åkte Anders och ja handla på maxi för grillningen men flyttades till S & M så åkte dit
Grilla gick till macken köpte glas och även en tidning till grabbarna :) haha Cats (PORR) bara för vi skämtar om de innan vi gick :D
Så blev prat om både det ena och det andra om våfflor och så :) haha ASG*

Men nu hemma efter en lång lång dag varmt och skönt <3
Somna även en stund i sol stolen i solen :) idag de var skönt!!

Men puss god natt <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards