snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 12 september 2013

Ledigheten slut

Av Sofie Karlsson - 12 september 2013 21:00

Ja de går fort när man har roligt och trevligt med världens bästa mamma <3

Så blev inhandlat lite idag i alla fall :)

Det fina armbandet fick jag av min fina mor <3

Fin korg va ? Ja är riktigt nöjd så bara filtarna som skall i :)
Köpte även 16 oss strumpor för 100 :) alltid ett måste eller hur Sara ? :)
Sen blev de silverputs medel super bra :)

Sen när vi gick ut från marken så är alltid ett måste på marken att köpa skum toppar ;) eller va man säger men köper 2 lådor annars men inte idag för nya livet liksom :) 1 st skum blev de och mums så gott de va :)
Är riktigt laddad på va ja vill målet skall ja nå till jul ;)

Men imorgon är de jobb som gäller :) har inte bestämt mig om ja ska gyma förmiddagen eller kväll ????
De är så ja har lite konstigt schema imorgon jobbar 12 - 18 på bomässan sen vill ja finnas till hands på jobbet om teamen vill ha hjälp med något :-) så ja åker in till kl 7.00 som vanligt käkar frukost ihop med kollegorna :) så får vi se ja tar med mig grejer ifall ja gymat innan :)

Nu slapp med älskling som kommit hem <3 han ledig i helgen och ja jobbar :/ typiskt !!

Men puss kram fina ni <3

 
 
Ingen bild

Grannen 4km bort

12 september 2013 22:47

Det är alltid ett måste vet du Sofie... Lite avis att du fick 16!!! Par:-)

Sofie Karlsson

13 september 2013 06:34

Hihi gick ock leta in i de sista :) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards