snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 26 september 2013

Tränat

Av Sofie Karlsson - 26 september 2013 21:10

Ja fy fan så grymt jävla bra pass!!
Och de är ju tack vare en själv plus M som står och säger att allt ser toppen ut plus peppar en :)
De är just detta ja längtat efter ett tag nu non som peppar mig och stötar mig!! Som ger mig en massa energi och inte tar den.

Så fortfarande så jävla lätt värt pengarna!! Längtar till nästa pass med M för nästa vecka är de mätning plus höja vikterna igen :D och jag behöver inte nya skor till gymet jag fick order om bytta skor på gymet, (ed skorna kom till andvändning) så ja sprang ner fort för hålla tempot och värmen i kroppen in ut igen så hade M gjort iordning en liten plats för mig för de var ju inte bara ja som skulle lyfta vikter :) så karlarna fil höra ett och annat stönande och pustande från mig :P hehe men shiit vilken känsla de satt som en smäck allt ihop! Och svetten bara spruta idag!!
M tänkte för sig själv shiit hon svettas inte tänkte han först men när vi hade kört första setet då ni sprutade bara och M reagerade med och sa de att ja jag tänkte väl att du skulle börja svettas snart!!
Men kändes lite i V låret så M tog fram en stång och rullade på låret och jag låg fast spänd av han hans ben på golvet och fy f****n va ont de gjorde! Men de hjälpte som sagt något skräp som sat sig där och varför?..

Och ny tabata övning 20 sek rodmaskin 10 sek vila! Och jävlar alltså as gött tävla med en tjej som satt bredvid och Även Hon körde Rodmaskin :) så gick så mycket lättare!!

Så as bra träning :) känns KANON!


Puss kram och träna på <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards