snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2013

Mer tyngd kortare tid

Av Sofie Karlsson - 1 oktober 2013 19:15

Jo då ja har ju tränat idag :) gick kanon men shiiiiit vilken träningsvärk ja kommer ha imorgon!! De ja ja lova eller ja hoppas i alla fall :)

Så mer vikt på idag ska kolla va jag har för tyngd nästa gång!
Men bara för ci öka vikten blev de kortare vila mellan. Så till sist kommer de gå i ett :P de kommer bli kul..
Men idag jävlar alltså svetten pissa från mig idag! svett över allt och de bara forsa ner mellan bröna :P hehe
Men de är den känslan ja älskar och de bara bränner i kroppen och jag hade spyan i halsen hela tiden kände ja!! GÖTT :) hehe

Och sist körde vi tabata med roden idag igen sist körde ja 750 m och idag över 800 m POWER :P sista 20 ca skrek ja på marcus ta av mig glajerna för dom gled ner för näsan ja som sagt svettig :P
Och de var ju lättare sagt en gjort ja körde ju rodmaskinen :P

Men hel nöjd med passet idag och ja presterade allt ja hade som VANLIGT! :D så vi pratade om livet efter åt skön avkoppling så pratade vi om jag har ju gått upp 3 kg sen ja börja träna med honom plus (börja jag använde energyarmor armbandet i förra veckan) men i alla fall 5 dagar 3 kg hmm gått igenom allt ja ätit m,m så gick igenom de berätta va ja PT dagen innan ja vägde mig m,m men prata även om att göra nr 2 :P och de har han ju rätt i de har ja inte gjort ordetligt nu en vecka! Så då ska ja svälja frön 1 msk 3 grr om dagen så får vi se ör ju en urtömning som tar med sig allt man inte ska ha i mage och tarm !

Så Psylliumfrön

Men nu kallar duschen hoppas ni orka läsa allt kan bli lite mycket ibland :) hihi

Puss kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards