snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 3 februari 2014

Vilken måndag.

Av Sofie Karlsson - 3 februari 2014 21:55

Ja de var en toppen dag verkligen bär jag vakna imorse utvilad helt underbart! Åt min goda frukost som vanligt fixa iordning mig åkte in till jobbet kolla så allt var i sin ordning hjälpa grabbarna så dom kom till saneringen. Sen hämta tvätten för RP ner till jobbet tvätta jobba vid datorn ringa J så han skulle fixa datorn åt mig på jobbe så innan han kom åkte jag till Ikea för handla det sista till vårt nya mötes rum på jobbet komet bilder när de är klart. Men jo kommer dit solen lysser som bara den varm är den med vår? Nae inget man ska tänka för mycket på för kan ju bli snö fall igen säkert :P
Väl ute från Ikea så ringer jobbar kompis jobbar du ? Ja de för ja jag kommer om 5 till kontoret så brumma ut från Ikea och ut på tornbyvägen och solen sken lika mycket där men läskigt mycket så de blänkte mot asfalten :/ så pang fick ja slänga mig på BROMSEN!!! och gled rätt in i en bil det var RÖTT!!!

Från vara en toppen dag glädjen bara sprudlar inom mig och till att man faller i gråt och chock panik allt är mitt fel 2 pers till är involverade !!!!
Vilken panik... Killen ja körde på fick ont i nacken han lugna ner mig! Har du ont ja ont i bröstet men de är lungt med mig!! En tjej kommer ut och hon var med oskad men gravid PANIKEN sprida enu mer i kroppen Gud va har jag gjort!!!! Varför ligger jag inte halv död dom skall inte må dåligt eller ha ont de är jag som skall!!!!
Fan fan fan fan fan fan!!!

Vi åkte vidare fram till en parkering och invänta polisen jag ringde kollegan J för berätta han kom toll platsen och hjälpte mig eller ja var ett riktigt bra stöd!!! <3 tack
Polisen kom och dom prata med dom andra två så dom kunde åka och han fil åka till akuten!!
Tjejen klappa mig på armen och log och sa ta hand om dig!! <3 de värmer i hjärtat !! Detsamma!!

Polisen tog brottslingen sist då "jag"
Fråga va som hände berätta om solen och jag hatar denna väg annars för så många trafikljus att se kolla på förväxlar dom men idag såg jag verkligen dåligt för asfalten även var vått med!! Men Gud ja de förstår vi de är sånt som händer!!!!
Hopp va händer nu då blir de fängelse för mig nu? :/ nar de blir de inte de är sånt som händer olyckshändelse!! Ta hand om dig sa dom...

Gud ja vilken dag va!!! Shiit..
Men käka mat med J så åkte han upp med mig till akuten. Så hoppa in där och fick vara där i 4 h tog blodprov, och lugn röntgen. Sen fick ja ligga i gången och vänta på att åka hem. Då kommer de en dam fram
HEJ säger hon jag kommer från röda korset jaha hej säger ja :)
Väntat länge nae inge så länge jag ska nog få gå vem snart ja du har inte väntat så länge sa hon ser ja på armen. Så gick hon vidare
sen kommer hon igen och kommer med kaffe till ett par så ja tittar på henne ja du får inte kaffe du har inte väntat så länge!! Ne ne tänker ja :)
Men sen kom en tjej skulle kolla prover igen och då kom hennes med hjälpare hej Sofie har du fått kaffe macka en? Nae då ska ni få de! Hihi sött tack snälla du!!
Och då förstår ni kommer röda korset tanten jahopp har du fått kaffe nu Jajje mensen förstår du ;) hihi

Foffa Karlsson är ju här!! <3

Så läskigt va fort de kan gå!!

Ringde även M som stod och vänta på mig somna ringde innan ja kom till kontoret är där om 5 ja just de ringde och sa de tar längre tid jag har krockat :/ så hon fick sig en chock hon med!!


Puss kram alla som stötat mig och krya på sig hjärtan m.m älskar er <3
Nu ska jag försöka sova och försöka törs ta bilen imorgon biti själv...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards