snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 20 februari 2014

PB knäböj blev till ett CP pass!!!

Av Sofie Karlsson - 20 februari 2014 19:01

Ja hej på er ;) en bra dag på jobbet börja med att jobba ute på flytt
Och kommer visa er en bild att de var ju gett resultat av min vikt ned gång :)

Haha ska ju bli rent över allt!!!


Sen då blev de lunch med min äskade "man" han skulle komma in med ett par papper ja måste skicka in "polisen" så käka ihop mysigt <3
Senare stack ja till gymet åååå så kul kände mig på toppen skillnad mot va de var igår kan man säga :P
Så drack en Celsius med fina R och E
Snacka kolla sjuka video klipp :) haha
Sen bytte vi om och börja ladda inför knäböj !!!
Så visa R hur hon skulle göra och la på vikt åt henne gick kanon!
Så skulle testa köra på 50 kg uppvärmning men tog upp den coachen skriker de är för LÄTT!!!
Ja jag vet men får ja värma upp först!! Skriker ja tillbaka :) haha

Men när de var dags för 5*5 så blev vikten 70 kg oj oj oj PB sen sist!!
Sä gick kanon asså shiiit va kul!!!
Och R var as duktig hon me!! :)
Så skulle grabbarna köra med så vi så snällt så gick åt sidan :) haha men coachen hitta på ett annat pass och fy satan!!! Ja menar verkligen SATAN!!!

Först framsida lår 71 kg * 12
Baksida rumpa 50 kg * 8
Utfall med 20 kg * 3
1 vända 20 kg
2 vända 10 kg
3 vända noll vikt
Sen allt detta * 3

Ååååååå fy fan mon stjärt!!! Min stjärt!!!
Efter de kom coachen med pipp klockan!!!!
Så dags för ABS!! :P
Så 20 sek * 3 * 8 fy fy fy fy fy satan
Jag höll på tillslut att kasta klock jäveln genom lokal fan!!!! :P haha

Så ett grymt grymt grymt pass plus cp pass :)

"Fan gör hon allt du säger M?? Ja allt R!! "


Så jag kommer ligga i soffan resten av kvällen eller ja jag kommer inge upp!! :P hehe

Puss kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards