snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 12 mars 2014

Åååååååå suck

Av Sofie Karlsson - 12 mars 2014 20:26

Hej på er fina ni!!

Idag var de ju jobb som vanligt men lite konstigt nästan samlade alla :) Lotta var på jobbet idag varmt välkommen <3 saknat dig!!
Sen stack ja till Norpan för möte och lite positiv peppning fick höra fina ord vad mina kollegor tycker om mig!
Jobbigt men de är ju så svårt att ta in allt och ta åt sig och verkligen säga att va duktig man är till sig själv!

Men väl tillbaka på jobbet så blev de skriva ut kartor för veckans jobb och kolla läget! Om mer jobb kommit in!
Och så äntligen blev de gymet idag :)
Så stack dit och ja blir så glad att komma dit :) och särkilt idag när alla mina 3 favoriter är där!!!
Och kära J <3 var där och blev så glad var så länge sen nu och hoppas hon mår bra så vi kan träna lördag :)
Och bästa R jobba <3 och världens bästa coach <3 var också där!!

Dom är så härliga och ja blir så glad och lycklig!!! Tack för ni finns <3

Men ja svida om och slängde in mig i stora salen för uppvärmning sen ut för ge mig på stöt!!! : ) åååå så kul!!
Och KLAPP PÅ AXELN PAMPAM 55kg 2,5 kg mer sen sist :) hihi
Men är ju bara för grym ibland men stort tack brudar för peppen!!
Men kände mig så sjukt skakig idag typ ut pumpad :/ energi men endå inte men tack vare brudarna gick de!!

Och fick kommentar från coachen de såg bra ut!!!!
Nae säger ja för de gick sådär
Nae de fick bra! Säger han igen :)
Vad själv kritisk man är!!

Så ett bra pass så är ja värd att åka hem och fixa och dona för sedan kan slänga sig i soffan för tänka över dagen med ett leende på läpparna :)

Så älsklingen kommer hem så laga vi mat men blev att han fick ja hade planerat att laga tacos men hade ja non taco krydda då hade gått och suktat efter de hela dagen!! :/
Men ingen krydda!!! Så Älsk fick laga mat själv!

Men blev mätt endå!!

Puss kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards