snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 10 april 2014

Vila en vecka!!!

Av Sofie Karlsson - 10 april 2014 21:36

Hejsan hejsan på er alla !

Nu är ja här igen <3
Ja vart ska ja börja jo !! Igår var de en super bra dag på jobbet <3 Gud halva dagen spenderade ja med chefen och de var överförväntan trevligt ;) eller de brukar vara de men de var lite extra bra denna gång!! Nya mål!!
Sen P-möte gick kanon tack alla för ni kom och är så BÄST!! Fortsätt med detta!!
När de var slut så kom älsklingen hämta mig och ja hoppa in och shoppa födelsedags present till en fin prinsessa som fyllde 4 år igår <3
Grattis fina du!! Och när barnen lagt sig så tog M och ja varsin kaffe kopp och prata <3 lyssna är de finaste i vänskap vet ni om de ?
Men klockan sprang iväg som vanligt om kvällarna så hem fort för slänga sig i sängen för sova och vakna upp till en nya dag som idag ;) hihi

Så redan torsdag varför ska de gå så fort? Förstår inte!!!
Men ja blev skjusad till mitt hemstäd och där möts ja av detta !! :O

Och en fina ord av vad bra det funkar med städningen va glad man blir :) de är sånt som gör de lilla i vardagen uppskattningen till varandra och man vågar säga eller skriva va DUKTIG du är eller va de nu kan vara!!

Den kom skjusen igen för hämtning av lilla mig :) hihi så for vi till kontoret och där väntades nästa jobb sittning!!
De gick fort och smidigt men imorgon blir de rejäl omgång av kasta saker,handla, beställa, undersöka m,m och skall även ta ut lite av alla mina övertids timmar så få en tidig fredag kanske :)
Men ja for på lunchen till gymet ;)
Träffade på the gang!!!
Så coachen hälsa med tjena TERMINATER!! :P
J hälsa med - TJENNA TYNGDLYFTARN!! :P haha
Ni är ju för sköna !! Så satte mig tog en Celsius och snacka lite med dom!
Sen rulla ka loss på mina ben för kanske få det att släppa vid knäna!! Och aj aj aj aj aj va ont se gjorde!!! : I
Men blev varm och hick och värmde upp och sen ut och köra stöt lungt och mark lungt "öka med 10kg" haha
Men när ja var klar så snacka vi lite och ja är så frustrerad över BLÄÄÄÄÄ
ja va ska ja göra med knäna då??!?
Knäna var jätte varma!!
Ja coachen svara med VILA 1 vecka!!
Eeee va? Svara ja inte tid!!


Men vi får se ja fick lova att cykla lite i alla fall "lungt" ja då de ska ja!! :P ska försöka!!
Så redan när vi kom hem så blev de bytta om och ta ut våra cyklar :D

Så 2 mil :) och knäna känns oK endå!! Så peppar peppar så hoppas ja cyklingen inte förstörs!!


Så grymt kul att vara ute igen <3
Men ni ja måste fasen sova dygn trött
Puss kram på er!!
Imorgon är de fredag :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards