snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 15 april 2014

Så mycket mer!!!

Av Sofie Karlsson - 15 april 2014 20:33

What day!!!


Mini sovmorgon och den var välbehövd tyckte ja verkligen !!!
I alla fall efter gårdagens tränings pass!!!
Armarna jo tack de känns!! GÖTT!!
Och mina ben känns de i efter dom dubbla cykel passen ja även han med igår ;P hihi

Idag har jag jobbat uppe hos mina kollegor i Norrköping herre Gud va lustigt men va kul att ha dom nära kunna skrata med non :) hehe
fått mycket gjort även kan ja nu koppla in så ja kan ta emot samtal så de skall ja testa imorgon :)
Så stort tack till alla på Norrköpings kontoret en toppen dag <3
Så även idag blev de cykling på schemat så ja trampa hem ifrån Norrköpings kontoret :) men shit va långtid de tog genom stan :/ men ja hitta ut!!
Men trampa på å trampa på!!
Så ringde killen att han skulle komma ta väskan för den vägde nog 5 kg tror ja så de var tungt på ryggen!
Men trampa på och kom fram till killen och då hade jag 2 km kvar till 2 mil så han tog väskan och ja cykla vidare de sista för sen hoppa ja in i bilen för kändes sisådär i knät :/
Så lyssna på kroppen så kommer man längre!!! Eller hur ;)

Sen man vill ju så mycket mer samen jag har börja vänja mig vid tanken att detta kommer ta tid detta med min kropp just nu ja som sagt får vänja mig att få va knubbig en lång tid framöver !!!
Så mycket ja försökt nu den senaste tiden så får ja bara flytta med och gilla läget!!!

Satsa lite mer på jobbet och även den nya detaljen i livet skall smidas in så ja känner mig trygg och de är något ja velat länge i mitt liv men trodde ej ja skulle få men att ha människor runt omkring mig som tror på mig är en konstig känsla så då får man passa på att ta chanserna och se om de går ;) tack bästa coachen!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards