snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 15 juli 2014

Besvikelse....

Av Sofie Karlsson - 15 juli 2014 21:27

Ja då har man jobbat och stått i idag!! & även haft Lotta brevid mig idag och jag har även varit iväg och gjort lite ärenden så hon har fått suttit och kollat själv och fixat och trixat!

Hon lär sig sakta men säkert =)

 

Det är 3DAGAR kvar tills ja hoppar på semestern =) och jag känner mig alldeles lugn att överlåta allt jobb åt älskade Lotta!! komemr gå galant! Jag vet själv när jag skulle styra själv men det givk ju kanon och går kanon =) 

Sen har jag två underbara tjejer som kommer sluta på jobbet pga börja med sina studier super glada för deras skull men kommer Sakna dom massor! dom är så himla duktiga och kunderna gillar dom =) själv klart jag har ju lärt upp dom =) hihi 

Så jag håller på deras scheman eller alla scheman =) kan man säga! HS1 HS2 HS3

HS1 kommer få det propp fullt med kunder nu =) kul för dom sen HS2 kommer även där fyllas på med kunder inte fult men mycket mer en innan !

Så jag älskar såna här utmaningar för jag har klarat det föut när jag och Cissi hade vårat HS3 då fixa vi och trixa mycket glömer aldrig när vi flytta på en hel dag för det skulle funka för en enda kund och vi fick ihop det =) POWER!

 

Så man känner ju sig så himla Duktig & Stolt när man fixar en sån här sak!

Men imorgon eller ja fredag skall helst detta vara helt klart =) skall även ringa och kolla en ny tjej om det skulle vara något att ha som kan ta över dom sista kunderna! håller tummarna!

 

Sen hade jag fått ett brev i brevlådan idag plus en påse från Nelly åååå tänkte jag in klänning har kommit!!

 

 

Och den andra klänningen ligger på ICA så åkte till ICA för hämta ut den men så hade den redan blivit uthämtad men det har jag ju inte  =( lustigt!!! Men så läste jag på brevet det var ju från fitnessbutiken hallå det hämta jag ju ut förra veckan :P hahaha stackarn han blev ju jätte nervös men s¨lättad när jag sa att det var fel =P hahaha

Och då kommer ordet Besvikelse....Jag hade inte fått kläningen =(

Det är mycket man kan bli BESVIKEN på!!

Vardagen...

Livet...

Vänner....

Personer man ej trodde skulle göra en BESVIKEN!!

Men man förendrats det är ju så, ja det är mycket som kan hända!!

 

Men nu skall jag gå och sova =) för orka upp imorgon för arbeta av

3 dagaen inför semetsern!!

 

PUSS & KRAM =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards