snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 21 juli 2014

Lugnet...

Av Sofie Karlsson - 21 juli 2014 09:02

Välkommen till lugnet!!

 

Ja det kan man verkligen säga, det är så himla skönt precis vaknat upp från den underbara gårdagen =)

Bilfärden gick kanon gick fort upp endå. Så väl framme så nästan sprang fram till min bäste vän för ge henne en bamse kram =) och Davve han var i pluret med lill tjejen Molly (pepparkakan) haha så himla brun och nästan kritvit i håret. Och lille Hanna var där med som fick vara utanför vattnet ett tag för hon var somett russin sa Mickan. =)

Men då kände jag här kommer jag må bra i 1 vecka nästan ja till fredag då sticker vi vidare så det blir verkligen att ta vara på dessa dagar =)

 

 

Så det blev att skåla in SEMESTERN med ett glas champange =) med bäste bäste vännen <3

Känner mig hel att få vara med dom. Så vi bytte om till badklädder och hoppa i plurret =)

Och det var så skönt ska ni veta ja herre gud! Efter en svettig bil tur så är man rätt nöjd när man hoppar i!!

 

Sen senare så blev det käk grillat och potatis till! Efter middan så gick jag ochBÄSTEut på en kvälls promenad med Tilly så skönt tust och LUGNT!! några bilar som kom men annrs var det så skönt!!

Pratade massor ja det var så himla skönt verkligen!!

 

Har lite bildbevis så ni får se hur skönt det var =)

 

         

 

Här på andra sidan sjön så var det en jätte fin gård uppe på kullen och värdens finaste utsikt säkert där uppifrån!!

Så vi har det oförskämt bra =)

 

 

ÄLSKAR DENNA BILD!!

 

Ja och nu då idag skall vi bara mysa åka handla käk & sola bada sola bada sola bada sola bada =)

 

SÅ HÄRLIGT!!!

 

 

PUSS & KRAM

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards