snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 22 juli 2014

Våga..

Av Sofie Karlsson - 22 juli 2014 11:32

Hejsan på er =)

 

Ja då vakna ja ensam i det stora huset eller ja Tilly var ju hemma hon låg brevid mig nedanför!

 

 

Då min älskade hälft <3 är med Davve idag ute och jobbar =) hihi

Mickan är snart påväg hem så blir lunch och massa kaffe prat och massa sol =)

 

Men käkat frulle och det blev kvarg med frysta hallon i och två rostade mackor =)

Sen svida jag om för ut och lägga mig i solen <3 Så underbart det är att ha semester! man kopplar bort alla måsten i livet och bara är, sen gör det väldigt mycket att inte vara hemma heller man åker iväg och är med världens bästa

 

vänner <3 OCH BADAR OCH SOLAR <3

Jag ligger verkligen och solar och har det så jävla bra!! känner ro i kroppen och ja VÅGAR att gå omkring i bikini

 

jag VÅGAR att bada framför mina vänner men det har mycket med att min KÄRASTE vän som stöttar mig i allt !!

Det var detta jag var rädd för när vi åkte upp nae urs ska vi bada blä tar på mig linne allt för att dölja, men så säger min käraste vän att STOPP det där har vi pratat om punkt... Ja jag vet tänker ja men det är fan jobbigt ja är nog inte ensam att tänka så om sig själv men de är bara att glöma punkt slut!!

 

SÅ TACK ÄLSKADE VÄN FÖR ALL PEPP!!!!

 

     

 

Som sagt här sitter ja i bikini och inväntar min kära vän och hennes fina barn för mys lunch <3

Men som sagt skulle aldrig suttit så här lagt ut bild på mig så här visar ju magen lite på en bild men jag skiter fan i de


 

nu jag har gjort så mycket med mig själv som jag ska vara så JÄVLA STOLT ÖVER och det måste jag börja fatta!!!

 

 

Så lärd dig att VÅGA göra saker gå naken eller vad det nu en kan vara =)

 

 

PUSS & KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards