snuttetuffsan

Alla inlägg under februari 2013

Av Sofie Karlsson - 10 februari 2013 19:40

Ja efter jag varit hos kära Annelie så åkte ja till Ica linghem och handla lite inför veckan och kvällen.
Så väl hemma så börja jag med överrasknings middag för min älskling <3 lite gulligt va ? :)
Så fixa steka fixa varmrätten :)
Falskfläskfile med kroketer och sallad!
Receptet finns på länkarna. :)
När jag hade stekt biffarna så kom älsklingen hem så då fick han gå in i tv rummet han fick inte vistas i köket :).
Så fixa till det sista med biffarna så dom får stå och puttra i såsen :) och potatisen i ugnen .
Så fixa jag iordning förrätten skagentoast :) mums
Han var nyfiken :) ville komma in i köket men icke de fick an inte men så vi har ätit för - varmrätten nu så sitter och väntar på efterrätten :) ala Sofie choklad mouse !!! ;)
Han tyckte allt att jag var lite gullig <3

Har ni haft en bra helg?
Det har jag haft super bra med massa mys <3

Puss kram på er :)
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 10 februari 2013 02:30

Ja Gud så skönt ;)
Hade ju lovat att hämta grabbarna från firma festen :) så var länge sen jag var chaufför :) tog en Celcius så får väl se om jag kan somna :P

Och sista twiligt filmen var as bra !!!
Så nu äntligen har jag sätt alla filmerna så 5 filmer av 5 möjliga :)

Men nu ska ja sova puss kram
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 9 februari 2013 22:21

Ikväll har vi haft Tjejkväll :)
Jag Sara och hennes dotter Matilda :)
Så det vart Taco mys bara vi tjejer :)
Jag och Matilda har pysslat med pärlplator och målat pärlor till halsband ;) underbar är hon!!
Sara berätta när jag kom att redan efter lunch hade hon frågat när kommer Sofie när kommer Sofie när kommer Sofie :) så söt då är man omtyckt tror ja <3
Sen blev det att titta på Mello :)
Och låt nr ett lätt bäst om man frågar mig då :) sen så klart Sean banan!!
Med godis mys och skruvar!
Men nu har älskade Matilda gott och lagt sig <3
Och nu är det dags för Sara och mitt mys twiligt den sista filmen :) ska bli spännande!!
Så min lördag kväll har super <3
Tack vara mina bästa tjejer!!
Sen får vi se när jag får åka och hämta fylle pöjka sen :P våra karlar är på firma party så får se hur runda om fötterna dom är sen :D hihi

Så tack så länge :)
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 9 februari 2013 15:33

Ja gör jag de?
Tycker ni om att gå in och läsa om mitt liv, jobb, träning m,m
Känns ibland som om man skriver om samma saker hela tiden jo de är ju klart man gör men inget spännande :/
Men lite roande är man nog :P visa går ju in i alla fall :) hihi

Just nu ligger ja i soffan kolla på Big mamma ;) ska snart hoppa in i duschen och fixa mig iordning tills tjej myset vi skall ha ikväll <3
Har även idag fixat hemma hos store brors lägenhet så blir han nog glad ;)
Så har jag även ringt till min andra store bror och grattat honom :) och dom var uppe på sjukan med lilla Nelie :/ hade fått krup inatt :/ stackars liten!!
Men de var bättre när jag ringde...
Har även skottat ute plus haft snö monstret med mig ut :)

Hoppas ni har en härlig lördag med mys snö :)
Puss kram

\\ snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 9 februari 2013 10:17

Ja det fick jag börja med när jag steg upp idag :) Anders brukar vara uppe annars innan mig på helgerna så då är frukost och kaffe och elden är igång..
Men han är och jobbar och lattkorven bitzi hon fixa heller inget hemma :P
Men gick fort att fixa det själv :) hihi
Så ÄNTLIGEN MIN GODA SMOTHIE MED HALLON!!!! Mumms
Så tror jag skall klara med ett tag i alla fall 6 st kartongen köpte jag igår :P

Men nu skall jag avnjuta min frukost och sen en kopp kaffe ute i friska luften :)
Puss kram på er och ha en super mysig härlig lördag!!! <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 8 februari 2013 21:25

Jag sitter och försöker kolla på tv medan Karln ligger Brevid och drar dom största timmerstockarna som finns i skogen låter de som :P
Trött Lill plutten <3

Men i alla fall tittar på gladiatorerna och Asså blir så jävla grymt sugen att börja träna till de alltså vara med att tävla inte stå där och se upp pumpad ut haha :P men täcka mot gladiatorerna!!!
Asså jag ligger i soffan och när jag ser dom tävlande som tar i så dom nästan spricker så ligger ja själv och tar i med hela kroppen som om det skulle hjälpa liksom :P
Men satan vilken utmaning :)
Ska man?? Kanske ska kolla vad man ska kunna innan :P hahaha
Ska väl ta tag i min kropp först :)
Men en kropp jag lätt vill ha alltså så jävla snygg hon är Amazon i gladiatorerna Asså shiit så snygg kropp mitt mål ja vi får väl hoppas att man har ork att se ut så :)

Och påtal om träning måndag då jävlar kör ja!!! Jajajaja lugnt och försiktigt!!! :P
Ni ha en fortsatt trevlig fredag kväll <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 8 februari 2013 12:32

Ja Gud så gott
Ägga bägga och majo bajo :)

Så mumsigt va? Ja det är de skulle kunna leva på ägg:)
Kanske inte behöver koka dom varje gång men steka går ju med omelett m,m men orkar inte :P
Ja sitter och väntar på att kollegorna skall komma in så man slipper äta själv :) så vet ja inte om ja ska åka iväg en stund eller sitta och jobba kvar :/ har inte riktigt bestämt mig en!!
För kl är ju 12.30 nu och kollegorna kommer väl snart.. Sen runt 15.00 skall ja vara på kontoret igen för lämna reklam till en person som skall dela åt oss i helgen :)
Så ja vet inte riktigt!!! Vi får se...

Skulle tränat MEN har så svårt att andas måste ju andas genom munnen hela tiden näsan är precis genom tept :/ så inväntar tills måndag men en ny vecka nya tag :D
Så vilar mig i form tills dess :P

Hoppas eran fredag varit bra hittills <3

Puss kram - snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 8 februari 2013 07:11

Jag har inga hallon!!!!!!
Jävla SHIIIT så fick ingen smothie :/
Jag som ville ha!!!! Det är ju så mumsigt :P
Men men ägg fick ja i mig :)
Så nu är de kaffe och gå ut ta lite luft!!

Ha en super bra dag <3
// snuttetuffsan

Ovido - Quiz & Flashcards