snuttetuffsan

Alla inlägg under maj 2013

Av Sofie Karlsson - 25 maj 2013 16:24

Tack för hjälpen idag valla supet trevliga och Bitzi verkligen älska er <3

Ja som sagt hem kommen från valla med lilla hjärtat <3 hon hade tydligen ett sår i ögat :/ som tur va fet inte så farligt så smärtstillande, ögon salva, ögon droppar, mera droppar och får inte glöma tratten Bitzi älskar NOT!!!

Så nu invänta älsklingen så får vi se hur de blir med turen till Sandra men vi får se!!

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 25 maj 2013 11:42

Ja fy min lilla Bitzi mår Inge bra :-/ eller bra låt hon väl MEN hon kan knappt se på ena ögat!!! :/
Urs hatar att se henne så!!
Så vakna vid 9.00 och hon kunde inte titta :- / hon blev värre idag så då blev de samtal till valla så kl 13.00 Har vi tid urs :/ lilla gumman tycker de är så jobbigt att inte Anders är hemma :/
Så får åka själv!!

Så hoppas allt går bra!!

Av Sofie Karlsson - 24 maj 2013 18:04

Nevars inte för att bara sprungit Max 8 km sammanlagda löp turer!!

Så sprang igenom 4 km på 31 min
Så nöjd JA. De kan man säga ;)

Idag blev de vilo dag för ingen tid fans till träning idag :/
Så ladda tills 2 dagars träning med cykeln ;)
Så nu på g till skänninge för tårta ;) svärmor fyller år :) så grattis till henne <3

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 23 maj 2013 22:49

Japp då var de avklarat :) så kul!!!
Vi var ett lag på 5 st varav 2 st promenera Kajsa och Monica :)
Medan jag Therese och Clara gav oss på 5 km :)
Jag frågade om de var ok om ja sprang för mig själv! För har ju endå en liten jävul inom mig som säger spring spring :P men de var okey för tjejerna :) tack fina ni!
Men skulle startat 19.10 men inte jävla kö till toan så struntade i den där jävla toan så 19.06 gick vi bort och stod där och kollade de på grindarna där stod våra nr så vi tänkte va fan sen bytter dom nr så har våran klunga jade gått ut utanför grindarna redan så ja ja vi körde med andra gänget :) 19.20 i stället.

Så sprang på där och de fick hyfsat uppför den första etappen :) sen kom vattnet så drack den lite i farten ville inte stanna!! Så ordentlig som man är när man har städar tröja på sig så kasta ja i papperskorgen ren reflex :)
Så sprang och sprang och sprang gick så himla bra men hade lite ont över bröst korgen :/ men envis som man är kopplar man bort de!

SLUTSPURTEN
Asså så jävla skönt men innan sista lila backen vid badet då var de spy känsla men upp kom ja till banan innan mål och då jävlar vilken energi :D sprang så jävla fort som om ja skulle springa 100 m :) härlig känsla!!

Så tröja och medalj fick vi och fika påse så imorgon biti blir de mys fika på jobbet innan vi börjar jobba :)
Så tack tjejer för ikväll :)

Och ett stort tack till min älskling som följde med och pepp och mina älskade vänner som kom <3 ni är bäst!!!

Av Sofie Karlsson - 22 maj 2013 19:34

Ja verkligen PANIK!!!!
Men har varit så himla trött både i kropp och själ!!
De är liksom förstört igen med min själ..
Så bara börja om igen att försöka tro på sig själv och tänka på sig själv.

Så förhoppnings vis så blir de några mil i helgen :)
Men va jobbigt de är när folk cyklar förbi när de är fint väder med!!
Men jag har tappat allt!!
Känner mig plufsig muffsig blä blä blä!
Men fattar inte att bara orken försvinner !!! BORTA liksom
Har ni också så ibland?

Men jag får ladda inför helgen :)

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 22 maj 2013 16:13

Ja de är massor av saker som är bara blä just nu jobb m,m

Cykla ingen motivation till över huve taget :/ har ingen lust har ungen ork!!!
Varför kommer de nu när jag behöver de som mest!! Men de kommer väl!
Så i helgen hoppas ja min älskade man är hemma så han sa förut att han skulle hjälpa mig med bilen bakom :) hihi så allt blir så mycket roligare och nästa vecka ska jag och Clara cykla så MÅSTE MÅSTE MÅSTE få ihop mil annars kommer de nog aldrig gå..

idag ingen träning heller inte vad jag känner för nu i alla fall!! Slapp task kanske ni tycker men ja de kanske ja är :P men allt är inte riktigt som se ska just nu!!

Så då är ja glad verkligen att ja hat mannen i mitt liv och min andra solstråle mitt älskade fyrbenta djur <3
Ni ger mig hopp att orka mera och leva längre <3

puss kram

Av Sofie Karlsson - 21 maj 2013 20:30

Ja nu äntligen har jag fixat kort på mina fina saker ja fick på min 25 års dag :)

Ni är bara för bra :)
Älskar er och som sagt vet inte om jag är värd er fina vänskap!!

Av Sofie Karlsson - 20 maj 2013 18:25

Ja det är bra de!!

Idag har de varit jobb med tidig hem gång! Men shit vilket tråkigt väder idag :/
Så handlat med inför veckan som kommer med mat och Celcius :) mums
Så väl hemma så prata ja med mammi fick energi av henne så gav nig iväg på hojen cykla mot Norsholm och in i byn å så hem igen :) så 2,2 mil blev de under 59 min :D
Så pysslat hemma så det är fint efter kalaset man hade i helgen.
Vissa hade de trevligare en andra!

Men nu sega i soffan och känna mig som en normal människa!
Puss kram till er <3

Ovido - Quiz & Flashcards