snuttetuffsan

Alla inlägg under januari 2013

Av Sofie Karlsson - 12 januari 2013 17:10

Ja vet jag kanske inte gilla iden att flytta förut för 1år sen till ett annat hus som var typ mindre en det förra men man får göra de till det bästa och nu har man kommit in i huset vart man kan tränga in saker och gömma saker på sina ställen :) för att folk inte skall se alla grejer man inte vill ha framme för då skulle de vara fullt med ljus lycktor eller vad säger ni :) hihi

Så här kommer dom lovande bilderna på vårat underbara hem <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 11 januari 2013 21:34

Yes yes yes :)

Äntligen kan jag lätt och smidigt göra smothie och protein drickar hoppas den kommer hem fort!!!
Och jag beställde den på
www.shopping4net.se

Väl värt att gå in och titta på :)
VILL HA DEN NU :)

Av Sofie Karlsson - 11 januari 2013 19:02

Ja ja denna dag börja ju förbannat bra rent ut sagt :/
Gick ut till bilen och de är fullt med SNÖ!!! Blåser SHIT KALT!!
Satte mig i bilen och just fan måste ju dra ut motorvärmar kabeln :/ så ut igen och SWICH så låg jag på backen med en armbåge rätt ner i isen och om ja inte mins fel så är det samma armbåge ja slog i för många många år sedan när jag red på en livrädd arab :) och ramla av så de sjöng am de rätt ner med armbågen i backen samma som imorse :/ aj aj aj aj
De var inte kul att växla då och höger armbåge med för den delen :/
MIN STÄD ARM!!! ://////
Så det var min dag de gjorde lite små ont när jag dammsög men annars var de lugnt men nu sista städet var de tungt och nu bär ja kommit hem och känner av ryggen med nu så de blir säkert en dunder helg detta :/
Men idag var det andra gången Clara körde denna dag fast nya grejer det jag gjorde sist då så man inte städar samma grejer varje gång . Men det har gått så bra så duktig tjeja!!
Blir ingen inflyttningsfest för mig hos Sanna orkar inte och som sagt slog i imorse :/ så tråkigt!!! Hoppas ni får kul brudar :)

Älsklingen fixar maten för kvällen underbara du <3 ibland kommer man på sig själv att vad glad man är för att ha honom vid min sida att han älskar mig för den jag är!! <3 tack för du finns älskling <3

Nu ska vi äta puss och hej
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 10 januari 2013 19:47

Jahop då har man utfört enu en jobb dag till gjord det går så fort detta och de är skönt för vill ha SOL VÄRME VÅR SOMMAR!!!
Efter jobbet så åkte Clara och ja till rusta köpte gardiner till sovrummet sen ljus och mattor :) och en sväng till blomsterlandet och köpte murgröna och krimskrams ;P hihi typiskt mig va!!
Sen åkte jag och ragga dammsugar påse netnet hade inte ÖB hade heller inte mina men kommer in nästa vecka SUCK :/
Så kolla ja på dukar och hitta 4 st fina fast bordsunderlägg var de :) och två lila fina kuddar :) så gick ja förbi gardinerna och samma jävla gardiner för 99 kr istället och dom kosta mer på rusta där var de över 100 kr men men dom från rusta är nog mycket finare :P

Ska pyssla lite här hemma ta in jorden så ja kan plantera murgrönan imorgon ska sätta upp dom nya gardinerna och bytta sand m,m bilder kommer :)

Puss och kram
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 9 januari 2013 21:28

Denna dag börja riktigt bra NOT!!!
Låg i sängen snoza lite sen upp och koka ÄGG :) sminka mig när ja var klar med det så satte ha klockan på 9 min bär väl äggen börjat koka så då gick ja ut för att starta min älskling ;) så då tog ja morgon ciggen och när ja väl släckt den så gick in så var äggen klara och PANG där satt ja på golvet svim färdig och andades jätte tungt och fick panik gick in till Anders ifall ja skulle kollapsa :/ han vakna och tog hand om mig <3 svettades som en GRIS kan ja säga er :/ så sminket försvann!! Men tog två st polly godisar så POFF gick de över!!! Men herre Gud vad panik ja fick urs urs urs
Så bil resan var inte rolig in till jobbet urs!!
Väl framme på jobbet så hade Clara fixat allt duktig tjeja :) tar ansvar m,m
Och idag när vi var på väg hem så fick vi oss ett gått skratt!!
så vid Gistad korset så är det ju stopp PLIKT va :) och 2 st bilar framför oss den längst fram st super duktig att stanna plus för dig :) men bilen framför oss då hahaha stanna ju inte eller ja rull stanna ;) han körde ut så fort han kunde åt vänster mot Linköping men nästa bil som kommer från höger var ju FARBROBLÅ ;) Hahahaha helt plötsligt fick dom något att göra :D det värsta av allt var ju att polisen var ju så nära vid korsningen att man verkligen skulle se att polisen kom :) hihi som sagt roligt att skratta åt andras misstag :P men han/hon lärde sig nog en läxa!!

Så när man kom till jobbet igen så vart de lunch och vi tog med oss MAX och ni kanske tänker BUUUUU men jag tog LCHF burgare :) nyttigt nyttigt men ja tig liten pommes :P de var gott
Så lunchat så vart de jobb jobb jobb im love'it :)
Så stämpla ut 16.00 Så väl hemma sen så vart det att pyssla sätta upp mera gardiner ska nog även åka och köpa nya till sovrummet med samma som vardagsrummet tror ja :) och lite ny fin sand i vackra färger!! Bilder kommer imorgon om jag är färdig då ;)
Ska ju även städa det är ju torsdags städning som gäller imorgon hemma alltså :)
Och en annan super rolig grej är att två super snygga brudar som jobbar på städarna fast i Norrköping var med i NT idag dom fick DAGENS ROS <3
Super kul tjejer!!!


Men nu ni ska jag till duschen sen vidare till säng säng säng säng :)
Puss och kram
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 8 januari 2013 19:34

Jahop då är det onsdag redan imorgon!! Varför ska det gå så fort för jag hinner inte med!!!!!!!!!
Är så mycket ja vill göra!!!
Men men ja hinner väl de non annan dag :D
Idag vart jag och kajsa även bjuden på lunch av cheferna :) super gott ja tog fläskfilé WOK :) mums så har även matlåda tills imorgon med!!
Så vart de möte så de kommet bli spännande detta!!!
Efter jobbet så åkte ja till rusta för Clara sa att de fans gråa gardiner där! Så åkte dit och ja de klart dom hade de :) MEN dom hade ju bara 1 paket :/
Shit shit shit!! Men då köpte jag lila :) super fina och jätte fint hemma :)
Så har även mina älskade tomtar flyttat in i min kista :) så hej då tomtar så syns vi om 1 år igen :) puss kram på er !!

Hejsvejs på er sov så gott
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 8 januari 2013 06:47

GOD MORGON!!!
Då kör vi ny start på livet igen :D
Alacarte LCHF :)
Kaffe ägg och majo!!!

Ha super härlig dag alla älsklingar!
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 7 januari 2013 20:49

Jahopp då var första jobb dagen gjord!!

Och mycket märkligt utan Cissi :/ jobbat över 1 år ihop och nu jobba med non annan mycket konstigt!!

Men stort lycka till babe <3

Men många mail att gå igenom och även gå igenom nya kunder för Clara :) och det går super bra för henne!!

super duktig tjeja..

Imrogon kör vi igen 1 kund står på schemat och lite genom gång hur allt funkar :)


Efter jobbet fixa jag tröjan så fick pengar tillbaka så blir att köpa något annat så får se vad jag hittar för något :)

ska leta efter nya gardniner imorgon om jag hittar några nya förstårs för har ju bestämt mig för lite ljus grå gardnier :P så att vi får se om ja hittarnågra annars får jag väl ta någon annan färg!!

så blev det att åka till maxi för handla lite och skulle handlat till grejer massa grjer men kom bara hem med det nödvändigast men blir så stressad av attgå på stan själv :/ måste försöka komma över den gränsen så får se hur det går för mig imorgon för då blir det CITY så får se om ja törs :P men vet ju vart ja ska :)

så letandet av garndiner, tallrikar, skänk mmm leta leta leta :)

Och imorgon så är det jobb igen :) och möte med chefen!!



Ha De Gott

// snuttetuffsan



Ovido - Quiz & Flashcards