snuttetuffsan

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sofie Karlsson - 3 augusti 2013 22:23

Jo då bara för man har semester så måste man ju göra de man gått med på squats schemat :) hehe
Så att squatsen/knäböj för ej glömmas då ;) och de har ja inte gjort!
Knät kändes bra idag tyckte ja själv i alla fall :)
Så att 155 st har gjorts!!

Tänker verkligen på kommentaren ja fick av tjejen från actic 2 i city.
Hon frågade mig i veckan om de gått bra?
Jo då de har gått bra ;D
Du brukar inte vara här eller?
Nae nere på 2:an börjar ja vara
Ja Okey :)
Går du på semester nu fråga tjejen ?
Nej jag är inne på min andra vecka :) hihi
Gud va skönt och så är du så himla duktig och är här!! :)
Ja de är ju semester de är ju då man har den lilla extra tiden och krafterna :)
Så sant!!

Så puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 3 augusti 2013 19:24

Ja nu har våra små fötter landat hemma igen <3
Ätit och packat in allt och även fått hem vår älskade hund med <3
Så nu slappar vi allihopa i soffan :)

Och ja kunde ju heller inte låta bli att handla när ja var borta hitta massa krimskrams att göra vårat hem lite finare <3

Vinbox, tändsticks ask, mini ugnsformar, plåsterlåda, skylt till köket plus 4 nya tavlor!!

och Bitzi fick även nya leksaker :)

Puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 2 augusti 2013 22:05

Underbart massa handlande och mys med den bästa!!! <3

Men får inte glöma mina Squats!!!
Nej då hade vilo dag igår men idag är de bara påt igen!!
Så mina squats är gjorde 150 st!! Gött

Så puss god natt så ska ja fortsätta ha semester så får ni uppdatering när ja kommer hem :)

Av Sofie Karlsson - 1 augusti 2013 12:03

Lalalalalalala vart ska vi sova i natt :) hehe..

Japp de st vi precis fixat nu när vi kommit förbi Västervik :)
Så surfa ja runt lite på iPad och hitta ett super fint hotel rum nere i Karlskrona :) så neråt blev de!!
Och vi vet vart vi ska sova !!

Puss kram så länge!!

Av Sofie Karlsson - 1 augusti 2013 09:09

Men Gud så fort de går!!
Lite skrämmande ibland men snart är de bara vänta på jul :) hehe
Och älsklingen hade vaknat tidigt så han kom och väckte mig vid 8 <3 på de lilla gulliga viset som bara han kan! Så ägg macka blev de till frukost.
Du är världens bästa <3

Idag ska Karln och jag åka iväg <3 vi får se vart de blir :) upp eller ner de återstår att se.
Ha de så

Ovido - Quiz & Flashcards