snuttetuffsan

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sofie Karlsson - 9 augusti 2013 14:23

Ja de är j verkligen ;)
Välförtjänt av en lång härlig dusch för så ja svettades på gymet och fick svettas när ja kom hem efter ja åt så städa ja hemma för fullt :)
Så då blev de duschen en lång och härlig dusch :)

Och ljög för er förut ja skulle ju inte alls äta pancake :P
Ja hade ju matlåda sen igår tacopaj! :) hihi så fick bli de!
Så ska snart sticka iväg och handla käk inför ikväll tror ja ska slå på stort med fläskfilé i ugnen till en slags gryta :) mumsigt recept kommer sen.
Och en kaffe hos vännerna 4 km bort :)

Så puss kram så länge <3

Av Sofie Karlsson - 9 augusti 2013 12:05

Ja detta fredags pass var helt enormt jävla mega bra!!!!
Uppvärmning 15 min intervall
Sen sten hård träning av hela kroppen!!!! Och shiit va jag svettades då är de så jävla underbart att träna när svetten bara riner av en så!!!!
Och ett super trevligt snack och pepp av alla super trevliga människor <3 tack R
Så ny blir de att fylla på med protein i kroppen!!! Och givetvis blir de pancake !!!!!!!! :D

Puss kram. <3

Av Sofie Karlsson - 9 augusti 2013 09:43

God morgon på er!!
Har precis varit med och tävlat om produkter från fitnesguru Onewhey!
Och skulle vara grymt kul att få vinna Bob mer gång i sitt liv och just detta med :)
Protein bars m,m skulle öka träningen Enu mera blir mer pepp om man fick vinna liksom :)

Gå och tävla du med på
http://fitnessguru.se/bernhardsson

En as grym kille detta!! Gå och läs

Nu ska jag själv och gyma som ett as sista dagen på gymet för denna vecka :)
Så hejsvejs på er <3

Av Sofie Karlsson - 7 augusti 2013 21:18

Ja de ordet är väldigt fint, underbart,härligt ja väldigt trevligt att få höra eller läsa om sig själv :D
Det värmer liksom väldigt mycket i hjärtat då att människor runt om kring mig ser upp till mig!! Jag är deras inspiration!!
Man tänker efter första gångerna man får höra de va? Jag? Nae? Varför de? Lilla ja? Vad har ja gjort? Just de va har ja gjort?? De är just då man kommer på vad fan man har gjort med sig själv kropp och själ!!!
Den störta resan i livet som kanske väldigt många andra också tänker göra och även kanske vill göra!
Ja men hur kommer man dit då?
Frågar sig nog många!
Vart börjar man?!

Ja ni ja vet knappt själv men jag sa alltid till mig själv att aldrig gå över 3 siffrigt på vågen!
Och en dag så 103 kg!!!!!!!
Nej nej nej nej sa ja till mig själv nu får de vara nog!
Sen börja de rulla på med livet men kämpigt var de!
Slutade först och främst med coca cola!! 2 liter om dagen drack ja de är inte bra!!! Urs fy!
Men tog kilo per kilo först 5 kg sen 5 kg till osv!
Man måste ha mål i vikt ned gången annars är de nog svårt tror ja!
Jag hade ett par as snygga jeans som ja inte kunde ha som ja hade i gymnasiet i 2:an.
Men ja kämpa kämpa kämpa och åter kämpa men en dag så var ja där :D
Ja kom i byxorna! JAAAAAA
jag skrek på min sambo ANDERS KOOMMMMMM KOLLAAA!!!
Jag är smal igen!! :)
Tufft på vägen ja de har de varit med! MEN de är då du bara stärker dig mer i dig själv för varje mål stolpe du når plus varje tung sak som du går förbi!
Kommer säkert med finnas människor runt omkring dig som är avis på dig men sträck på dig enu mer :P

Men mitt nya liv resulterade i -39 kg är inte klar en men de får ta den tid de tar dom sista små kilona :)
Och även testat det ena och det andra med dieter och shake :P

Pepp pepp pepp till er som vill ska gå ner i vikt!!

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 7 augusti 2013 15:19

Tja tja
Precis avnjutit en senare lunch med älskade mammi <3
Blev självklart pancakes till lunch efter ett sten hårt pass med mammi <3
Pressade lilla mammi idag :)
Själv körde ja på som ett as bränna bränna bränna hela över kroppen och alla små rutor på magen fick känna sitt.. de ska bort nu de är bara så och de är så kul varenda dag varenda gång ja sätter min fot på gymet blir ja glad :)
Så nu jävlar Liksom och ni som fortsätter att gillar mina tränings bilder och även som andra bildern på instagram alltså ja blir så glad de värmer blir enu mera pepp!!! Tack älskade ni!! Puss på er <3

Just de mina squats/ knäböj är gjorda med för idag 185 St :) GÖTT

Hejsvejs på er hoppas ni med har en solig dag som jag :)

Av Sofie Karlsson - 7 augusti 2013 09:27

Så skönt vet inte när ja hade sovmorgon senast :P
Skönt i alla fall ska gå ner till mammi snart äta frukost och bara mysa hela dagen lång <3 ska även träna med mammi!!

Och en sak benen känns idag kan ja lova er :D

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 6 augusti 2013 23:01

Jo de kan man verkligen säga :)
Först blev de ju gymet imorse sen hem svida om åka till kisa till mor och far.
Så mor kom hem från jobbet så kom även ena brorsan hem med två älsklings ungar <3 fasters älsklingar!!

Ja bilden är väl för snygg :) när dom tuggar i sig glass båda två runt hela munnen :) hihi
Sen blev de ut och rasta dom, så Sofie starta vatten kring! Sofie och Nellie mot Nils och mamma/farmor!!! Jätte kul tills Nellie vänder sig mot mig och sprutar ner mig :P hihi tyckte hon var kul. Så åkte dom hem.

Så blev de käk och den andra brorsan och pappa hade kommit hem från jobbet så då skulle han ner och simma i glimmingen. Så alla följde med ner skulle hjälpa bror och ta kort på honom.
Så när han plaskade iväg så bada ja med Bitzi :) eller ja jag blötte benen i alla fall men då hör vi ett litet morrande från kullen så då kom dom ner med sin vovve en blandning var de med lite gårds hund i <3 super söt
Dom gick jätte bra ihop!

Brorsan kom i land på 1 km på 30 min så är ju jätte bra. Ska bli så kul att se honom nästa helg den 17/8 på ironman i Kalmar :D heja heja

Så när väl vi kom hem så fick ja ett välbehövlig löppar runda :) så knapra ihop 2 pass denna dag med :) gött
Förbränningen är hög nu känner ja!
Även gjort mina squats/knäböj 180 st huja men de går och de känns kanon.

Men nu ni ska ja sova :)
Så puss god natt och så himla kul när folk man inte känner gillar sina bilder på instagram när man har tränat eller ska träna <3 älskart

Av Sofie Karlsson - 6 augusti 2013 10:35

Ja fy bubblan de känns i benen helt slut i dom små korta :)

Körde även en uppvärmning på 15 min intervall löpte på som aldrig förr med 12 km/ h var ja uppe i :) så fick de fort!
Ätit frukost ska packa iordning inför resan ner till kisa :)
Så hejsvejs på er så hörs vi sen :)

Just de så himla kul få massa följande på instagram :) blir så pepp följer du mig där? - snuttetuffsan

Ovido - Quiz & Flashcards