snuttetuffsan

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sofie Karlsson - 22 augusti 2013 06:25

Ja blev chockad när ja vakna ensam i sängen :/
Men gick upp men Ingen hemma !
Lustigt att ja inte ens har hört A mobil!! Ja var ju trött de kan ja ju säga men endå pigg.

Idag jobb slutar tidigt med ;)
Ska gyma efter jobbet sen fixa iordning mig på jobbet och vänta in kl till 17,00 för då dags för K möte ;) ska bli väldigt intressant!!

Nu dags för frukost puss kram

Av Sofie Karlsson - 21 augusti 2013 21:04

Ja fy fan vad ja längtar!!!
Imorgon är ja nog 110% Säker på att mitt paket kommer imorgon från fitnessguru <3
Ååå vill ha mina bars ja tror dom är så sjukt jävla goda!!
Är så sjukt mycket roligare träning nu känner ja när man har härliga grejer och Bra grejer som är från fitnessguru så klart!!

Idag har huvudet gått på fullrulle tänkt tänkt tänkt!!!
Vad vill man i livet?
Träning? Tävling? Cykla? Simma? Springa? Hus? Hem? Jobb? När? Var? Hur? Tid? År?
Ja som sagt ni ser de har gått runt runt..
Men får hoppas att allt går som de sKa för karln men lång väntan dit.

Sen om den där j**** värden kunde komma!! inte långt ifrån att ja letar efter något annat snart.. Så jävla trött på att han aldrig kommer när han lovat! Och de händer inte ett piss!!!


Ja ja puss god natt på er <3

Av Sofie Karlsson - 21 augusti 2013 19:17

Nej precis!!!
Har jobbat sen 6 till 17.30 så nej ingen träning idag kom ja på när ja kom hem!
Förnuftigt man kan vara ledig!!

Så nu sitter ja och avnjuter en sen middag med mig själv och min älskade vovve...
Kyckling grytan och brokoli asså shiit va gott men såsen inte lika bra kanske :P men man behöver inte ta så mycket :)

Puss puss

Av Sofie Karlsson - 21 augusti 2013 16:41

Jo då idag är de fullrulle på jobbet!!
Kl 6.00 starta jobb klockan och den slutar på 18.00
Vi är ganska trötta efter bara hemstädet och inte slut vi ska på hemstäds möte med nu på Kvällskvisten :) hehe

Så idag blir de träna hemma ;) hihi

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 21 augusti 2013 10:48

Sitter ute hos kund och haft tidig lunch ;)

Blev köttfärssås och brokoli känner mig så jävla duktig :)
Nyttig!! Sen har ja gjort mat lista på vad vi ska äta denna vecka känns kanon bra så idag blir de kyckling gryta med vitlök och ört smak :) med brokoli..
Har även en cola Zero hemma som ej skall öppnas förns fredag :)
Duktig känner ja mig!! Men nu ska vi sätta fart igen hej å hå :)

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 21 augusti 2013 05:47

Redan!!!!!
Så fort de går, julafton snart ;) hehe
Idagr de hs hela dagen!!
Så först kontors städ sen frukost och sen efter de far vi mot linghem idag!!!
Hoppas ja får mitt packet idag :D

Min axel känns sådär stel när ja vaknar men sover ju på den armen under kuden!! Men hoppas den släpper snart och mitt knä kan lugna ner sig men blir nog bättre nu när ja inte behöver köra så mycket squats!!!!
Lite för mycket aj aj just nu känner ja!! Inte bra men de släpper nog non gång :)

Nae nu ska ja jobba puss kram

Av Sofie Karlsson - 20 augusti 2013 19:19

Ja de är kallt hemma hos mig när de varit så fint ute men de blir ju inte varmt i denna kåk som tur är när de är 25 grader varmt ute. Men nu börjar de bli kallt inne så tänt massa ljus så hoppas de blir varmt och skönt. Både ja och min älskade vovve ligge under filten nu :)

Hoppas även ni med ligger under en filt och myser med non och tänt en massa ljus <3

Ovido - Quiz & Flashcards