snuttetuffsan

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sofie Karlsson - 30 augusti 2013 11:46

Ja de ska ja verkligen ska inte göra ett piss!!!
Jo ja ska ligga och tjura för ja missar Tjejmilen..
Om ja inte vaknar duner mega frisk imorgon då vilar ja mig i form tills dess :) hehe
Ja så kanske de stod lite dumt igår att ja tänker springa om ja blir frisk onsdag och nej de kommer ja inte göra är inte så dum att utsätta min kropp för de. Hälsan går först!!
Men de är ju tur att man få leva även att man inte springer loppet :P hehe
Så bli frisk kurera mig och tänka på annat :)

Nu bara 1, 75 h kvar att städa vi sitter just nu och inväntar att klockan ska slå till så vi kan åka och städa på nästa ställe sen är det fredag förhoppnings vis vi slapp FS idag för hade fått en annan avbokning så Jimmy och Monica tog de :) super tack!!

Puss kram så länge och sen blir de IKEA!!

Av Sofie Karlsson - 29 augusti 2013 21:40

Jag inte blir frisk ? när måste ja bli frisk då?

Ja känns rätt jobbigt kan ja säga er när jag väl fått en plats på Tjejmilen så går ja och blir sjuk!!!!!
De är väl otur känner ja!!
Är jävligt arg över de :/
Måste väl helst bli frisk typ onsdag i alla fall!!! Eller va säger ni?
Eller ska ja tappa hoppet redan nu?
Ja vi får se va som händer!

Jag har i alla fall fått en kopp Tea halv varmt och sen kanjang så nu ska ja sova lika skönt som ja gjorde i natt hoppas ja :) sen vakna pigg och hoppa in i duschen för de orka ja inte nu!!!

Puss god natt <3

Av Sofie Karlsson - 29 augusti 2013 18:52

Jo då snoret riner för fullt känns ju sådär just nu!!!
Svidande hals lite roslig :/
Varför liksom :/
Sen nyser ja som ett as hela tiden!!
Ååå så jobbigt. Tur de är helg snart bara 1 jobb dag kvar och den avslutas med en 65 kvm FS men de ska nog gå bra :)

Kändes ju bättre igår kväll tänkte ja gött då mår ja bra imorgon och kan springa med bror på lördag men vakna jätte pigg men resten var sådär så blev de värre under dagen så nu ligger ja här och snorar nyser fnyser!!

Puss kram hoppas de är över till måndag!!!

Av Sofie Karlsson - 29 augusti 2013 06:46

Lite bättre är de väl :/ men fan att man ska bli sjuk!!!!!
Men sitter på jobbet i alla fall med gröt med en klick jordnötsmör :)
Och en stor kopp kaffe..

Jobb 7.30 - 16.00 känns ju sådär :/

Men puss kram så hörs vi sen.

Av Sofie Karlsson - 28 augusti 2013 17:50

Ja varför är ingen hemma och tar hand om Lilla mig för?
Tycker synd om mig själv, ligger här och är as trött sovit sen 15.30 ca kl är 18.00 snart så måste nog gå upp om ja ska orka sova i natt ! De kommer ja nog göra utan några problem.

Sjukdomen!
Känns ja lite bättre så svårt att säga men halsen är typ bara smak som är konstigt. Snorig då men tänk om de vara kunde försvinna..

Känns så jävla mega pissigt när bror och ja skulle kört ett löppar pass nu på lördag men vi får se kanske kommer något under som hjälper mig!! ;P glömde köpa vitlöks klyftor idag fasan :/

Puss kram ska ringa mammi och snyfta lite!!

Av Sofie Karlsson - 28 augusti 2013 14:57

Jag går och lägger mig mår piss :/
Trött huvudet värker och halsen hatar ja just nu snoret rinner!!!
Jo då jag är inte bitter!!

Men blev lite pigg mot slutet möte upp en kund vi städat hos men skall flytta och ska ha FS på fredag vi var så snälla att tryckte in den då :)
Så bjöd han oss på fika :) gulligt men han hade inte tid så gav oss pengar :) gulligt men resten ska du ju ha nej nej köp två bullar var då :P

Härliga kunder man har :)

Av Sofie Karlsson - 27 augusti 2013 21:08

Så jävla skit piss fan!!!!!

Vilken otur man skall ha...
Skulle inte förvåna mig alls att de var ungen förra veckan som smita mig!!! Var på möte och hennes barn var sjuk.. Och ungen satt och hosta mitt framför ansiktet på mig och Therese :/
Så sms bror HJÄLP!!!
Ont i halsen !!! Va ska ja göra!!! Tjejmilen nästa vecka!!!

Så brorsan han ringde!
Sa de kanjang,vitlöksklyftor även dom i olja! Vitamin berocca och ja har allt hemma förutom klyftorna i olja men dom skall ja köpa imorgon!!

Detta åt ja förut :) 2 klyftor vitlök. Fick inte i mig allt men en klyfta tror ja i alla fall sen maten var så äcklig elekt ja D blev inte som ja ville hade inte allt hemma och orka inte åka till affären!! Suck!!
Så ringde mamma så beklaga mig till hemma om allt för just nu är det om allt!!!
Jag är sjuk (halsen)
Jobbet ( har ingen driv kraft just nu)
Mig själv (slutat röka)
Jag är en (TJOCKIS)
Så skratta på ni de är de jag känner lite just nu att hahaha du har inte alls lyckas du har gått upp hahahaha
Får panik inom mig att fan jävla rökning!!! Alla sa ja du kommer gå upp bla bla bla bla hur kul är de då!
Jo klart haft semester med men jobb byxorna alltså jag kan ha dom självklart MEN!!! De väller över ja skäms!!!
Men som mamma sa du klarar de du är stark Sofie de vet du!!
Och ja får ge det till jul har de inte hänt något då så vet ja inte va jag gör eller tar mig till!!!
Så långa mål långa mål!!!

Puss god natt
Just de Therese tycker synd om dig som skall jobba med mig för kommer stinka vitlök :P

Av Sofie Karlsson - 27 augusti 2013 18:45

Jo då den elaka häxan har precis varit hos mig!!
Ont i halsen när jag sväljer!!!!
Bara högersida piss ont gör de!!

Faaaaaan
Nästa vecka är blodomloppet och jag HAde tänkt sprungit idag var ju tur inte men därför ja var hemma idag från träningen för att ta de lugnt men vakna nys och mega ont i höger sida hals!!!
FAAAAAAAN
FAAAAAAN

HUR SKA JA KUNNA SPRINGA NU!!
Åååååå piss jävla shiit fan..

Ovido - Quiz & Flashcards