snuttetuffsan

Alla inlägg under april 2013

Av Sofie Karlsson - 24 april 2013 18:49

Idag har man jobbat tidig morgon ;)
Sedan blev det inbildning som Anders sa idag :) utbildning tog man innan man fyllde 20 :P efter de blir det inbildning att man inbillar sig att man kan saker :P hehe

Men jag vart väl inte direkt så mycket klokare efter denna utbildning :/
Men de löser sig nog en dag :P

Sen vidare till stan igen till kontoret och sedan när man väl slutat så åkte jag till bästa emma och fixa naglarna och lika nöjd som vanligt :D
Positiv som alltid när man går där ifrån så åkte jag och hämta Bitzi som åkt med husse idag :) så hem och hämta Anders bil så fick öka själv dit hämta ut den parkera den sen åka så klart tillbaka till hans jobb och lämna nyckeln... Jävla farande så var så grymt grymt jävla hungrig och där Brevid mig ligger så klart Anders kexchoklad kvar!!!!! Så upps så tog jag en och Gud så mätt jag blev :P och gott var de med! Så då slapp ja ju dö på klubben :)
Idag blev de inget gym gör skulle ju hämta hunden och bilen på verkstaden så skönt med vilo dag!
De måste man, de liksom hjälper kroppen enu mera :)
Kom på en sak att inte en enda gång har jag vägt mig på 2,5 V tror ja så skönt att man kan släppa de ska väga mig när de känns kanon :) skulle kunna ställt mig imorse för då kändes de AS BRA!! Men skall vänta till bästa vecka :)

En ni nu skall ja slapp och invänta kycklingen sin ligger i ugnen och blir GOD :)

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 23 april 2013 20:16

Ja så himla skönt känner att vinden puchar på mig mer och mer :D
Enu en dag som är underbar, glad allt funkar och rullar på i mitt liv just nu :)
Utgifterna vart helt plötsligt mindre!!!
Skönt underbart lovely!!!

Idag vart de ju som sagt GYMET!!!
De vet ni ju redan :) så vi spolar fram

Åkte och hämta älsklingarna från jobbet och han inte hämta Anders bil från verkstad så blir inte imorgon heller antagligen för an skall jobba sent :/
Får väl hoppas innan helgen. :P
Så blev kebab att ta med hem för var ju tvungen att hämta Anders så då kunde ja inte göra kyckling i ugn :/ så får spara de tills imorgon :)
Känner ju med idag att magen har kommit igång nu med min träning och LCHF de bubblar och rör sig och de är skönt att höra för då är kroppen igång!
DÖ SKÖNT!!

Sen får ja frågor om Celcius :)
Och som ni kanske vet så älskar ja celsius :)
Och de kan ni köpa på
Lchfbutiken.se
Träningsbutiker
Och även visa mat affärer som Ica eller ica maxi

Och själv tycker ja att de blir en pepp i min träning :) så ser du celsius i hyllan så passa på att testa!!!

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 23 april 2013 15:01

Ja jävlar ni :D
Så gött blev gymet idag med gör blåste så in i, i stan så tänkte ju måste vara samma hemma med!!
Så tog gymet med Clara idag så körde 40 min PW i lite lutning med halva sträckan och kändes kanon så jogga 1,5 min kanon :)
Sen gick vi till stretch hörnan och körde planka 1 min gick kanon villa 40 sek sen påt i 1 min igen och hick kanon jo de är ju klart man skakat ju som ett asplöv sista 15 sek men vi klara hela 2 min ;)
Sen körde vi den så kallade båten som jag la ut för non vecka sen bild på när man sitter lutat bakåt med benen i luften och det suger tag i magen då alltså SHIIIT va skön känsla det är alltså!! ÄLSKART!!

Så nu hemma och redo för kaffe intaget :) så skall ringa mammi med!
Puss kram fina ni <3

Av Sofie Karlsson - 22 april 2013 21:15

Värsta kicken ;)
Efter ja varit på gymet idag fick ja sån kick att det bara sprudla i kroppen :)
Ååå jag ska till gymet imorgon onsdag hela veckan !!!!

Men nej nej nej Sofie icke!!
Imorgon hoppas ja på sol så jag kan ta en promenad hemma :)
Och sen gymet på onsdag!
Jag fick verkligen en pepp att nu jävlar va kul ja mår bra allt känns kanon det är farligt för mig de är som ett gift fast ett bra gift :) jag älskart gymet är så kul trevliga människor bra maskiner fina lokaler åååååå vad jag älskar de :)
Kan inte sluta skriva om hur pepp ja är.
Mega mega kul!!
Men nu skall ja ta och sova som en prinsessa/ stock :)
Och min mamma är så himla duktig heja dig mamma <3

Puss kram och sov så gott Sötisar <3

Av Sofie Karlsson - 22 april 2013 14:04

Ja fy fasen hoppas hoppas hoppas att jag håller mig - - - -!!! Så att säga!
Var på gymet och det kändes kanon!

Körde 10 min löpandet med PW och sista 5 min intervall med 1 min små joggande :) kändes bra!
Sen vidare mot mitt tränings pass
Ben och mage hördes det idag och magen fick smaka på sitt kan ja lova fettet känner sig lite trängd där inne tror ja dom vill nog inte bo kvar så länge till :P hihi

Så imorgon hoppas ja på smärta!

Nu mys med älskade lilla vovve och en celsius så ja Orkar pyssla hemma och busa med älskade Bitzi :)
Och har även lättat en sten från mitt hjärta idag! Gud så skönt!

Puss och hej på er <3

Av Sofie Karlsson - 22 april 2013 11:47

Gu så härligt jobbat klart för idag de jobbigaste planera in semester :/
Men bi fick ihop med tillslut :) tur vi inte har så jätte många att hålla reda på!!

Nu är de dags för lunch så äggen är på kokning snart klara så äta lite sen blir det gymet med bästa Kajsa :)
Hoppas ni håller tummarna för mig frotfarande :)

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 22 april 2013 07:41

Ja ni jag tror ja ligger 1 dag efter eller något, i lördags så vakna jag av att trodde jag hade försovit mig :) till jobbet alltså!
Sen idag vakna jag av den där jävla väckar klockan och tänkte stänga av och sova igen men NEJ jag ska ju för fan jobba ;P hehe

Så bara pallra sig in till jobbet :)
Så jobbat 1 h nu skall äta frukost och kokar mig kaffe : )

Så ha en underbar dag på er :)

Av Sofie Karlsson - 20 april 2013 21:55

Ja Gud min brorsbarn är världens bästa <3 dom är så söta och lätt roade!
Lekt i sandlådan, lekt affär, cyklat m,m
Det sista vi gjorde var att gå och kolla fåren :)

Så på kvällskvisten så gick vi in för läggdags i alla fall för Nils men icke :/
Han ville inte bli sövd av mig de var farfar farfar farfar så gick ner med honom och så satte sig pappa och Nils vid köks bordet och läste jakt tidning :) så nu kan han alla arter man skall panga på :P hihi farfar vet vad som är viktigast att lära sig :) hehe
Sen somna han i farfars armar i soffan :) men nu är han upplagd i sängen.
Och Nelie myste med Sin älskling Anders innan lägg dags <3 sen fråga ja om hon ville sova och de skulle hon så först borsta tänderna och tävling vem som skulle kissa först :) hihi
Sen gi k vi upp läste om barba pappa med hans familj och så klart klia hennes rygg innan hon somna <3
Poff 5 min sov hon :)

Så nu sitter vi nere hos mor och far dricker kaffe och jag ska gå och lägga mig för Nisse vaknar väl vid 7 hugget :)
Men kan inget annat en att säga vilken underbar dag jag haft <3 älskar dom små barnen!!! Dom gör mig enu mera lyckligare!!

Ovido - Quiz & Flashcards