snuttetuffsan

Alla inlägg under april 2013

Av Sofie Karlsson - 5 april 2013 15:12

Man har slutat jobbet och åkt och hämtat Sanna vid Ryd.. :)
Underbart var så himla länge sen vi sågs :) och fick en super fin plånbok av henne :) hon vet min stil!!
Så handlat på IKEA fast åt Sanna en annan lämna plånboken i bilen :) duktiga jag!!!
Och shiiiiit va smalllllll hon har blivit :) hon är så himla snygg i kroppen nu, och snyggare kommer hon bli <3
Och när vi parkera utanför på gatan så vart jag osäker på och jag fick stå där men kollade stod inga skyltar m,m men då kom parkerings vakten och veva ner rutan och sa att kör fram bilen mellan dom andra bilarna :)
Han gjorde min månad billigare ;)
Och jag frågade honom vart är skyltarna då? Dom är nere vid korset där du kör in! Ja ja dum plats dom hade sen skylten tycker jag i alla fall!
Sen har hon köpt dom snyggaste skorna shiit alltså :)

Men nu ni ska jag fortsätta fika med bästa Sanna <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 5 april 2013 10:38

Sitter på jobbet och som sagt jobbar även att vissa inte tror de :/ men jobbar så fingrarna blöder.

Mamma ringde kl 4.00 imorse höll på att få hjärtinfarkt vart liv rädd :/ trodde se hade hänt något med bror min <3
Men hon hade råkat ringa när hon väckte pappa :P
Men så de var ju skönt att de inte var något annat. Så mammi ringde förut och frågade om ja kunde komma loss från jobbet och de ska ja kunna göra. Så ska åka och vara barnvakt åt brorsan unge Nils :) under tiden dom hälsar på hos Bror <3
Får se om ja går upp och kramat om honom tycker det är shit jobbigt även att ja vet att allt gått bra så vet man endå att han har bandage runt huvudet och mår dåligt. Så hoppas att att han kommer bli bra <3

Så puss kram på er <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 4 april 2013 21:39

Hopp idag har de hänt mycket men endå inte så mycke :)

Jag har jobbat med lilla Therese ;)
Super kul har vi haft och fått fika hos en Kund och ni kan få tycka att ja är en losser men ska jag slänga den bytta lilla biten av kladdkaka framför kundens ansikte när hon har lagt upp på en talrik nej det kan inte jag :/ men man ska ju kunna men om hon hade frågat innan så skulle ja ha sagt nej tack.
Men men mitt egna val.
Sen vidare mot dom sista kunderna så fick vi tid att sola ;) så skönt väder det är alltså så härligt..
När ja slutat så åkte ja till blomster landets fixa grejer till beställningen jag fått så hoppas hon blir nöjd :) <3
Så ringde Anders och sa att Berit var hos oss :) Gud så glad jag blev så hem fort som fasen och krama om honom <3
Så koka kaffe och satt och prata om allt som hänt med m,m fen senaste tiden och skönt att se att han är på benet igen :)
Som sagt drack kaffe i den UNDERBARA VÄDRET KAN INTE SLUTA SKRIVA OM DET BLIR SÅ LYCKLIG...
Sen for vi in till stan för att käka och dom ville testa Pizzahut och vart lite så där men då kom ja på dom har ju sallad där hade jag hört non stans :)
Men de var ju full proppat där inne :/ så vart inget där. Men åkte till MAX i stället och åt LCHF börjare vart det men TYVÄR med en liten pommes till med Taco sås tänkte de ju de fan fick ju kladdkaka av kunden så va gör en liten pommes liksom ? :P
Men jag tjuter inte för de :) hihi
Så var super kul att få träffa Berit igen :) ååå så kul. Synd att Frida inte va med var så länge sen ja såg henne med :/ men vi sa de att vi får komma upp non helg så får vi hitte på något :)

Så denna dag har varit super bra inte tänkt på saker och ting.
Det är så att min bror har OP sig idag han lider av kronisk huvudvärk och idag äntligen har han OP sig <3 <3
Och tack alla ni som förgyllt min dag att tänkt positivt..
Och mamma ringde för en stund sen och ALLT HAR GÅTT BRA!!!! <3
Så hoppas så innerligt att han kommer få må bra nu och bli den där glada spralliga JÄVLULSTYGS JIMMY igen saknar honom <3
Så Gud så lättad jag blev tårarna bara kom gråter även nu så gott ja skriver om de <3 älskar dig brorsan <3

Så fick som lättnad att jag började pyssla iordning en beställning ja fått :)
Så nu är den fixad och klar :)

Summera ner dagen :)
Frukost : turkisk yoghurt dilikates jordgubb de sista :) kopp kaffe
Lunch: kyckling med super Gud fet sås :)
- kladdkaka
Middag : LCHF mål på Max
- pommes Taco sås
Ingen motion dig. Eller jo har städat 5 h :) hihi gratis träning...

Så puss och god natt på er älskar er massor <3

En mycket bra spalt jag hitta hos min vän Lovisa från jobbet det gjorde så jag kan leva längre och må bättre <3
Tack vännen...

/ snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 3 april 2013 19:57

Nae inte för fem öre!!

Idag har allt gått som på en räls :) helt underbart. Härligt väder underbart på jobbet som alltid med Clara :)
Hoppas du frisknar till gumman <3
Sen väl hemma vid 14.00 ca så prata jag med tandläkarn fått tid nu :) om 1.5v så skönt fått de avklarat och den svarta pricken ja pratat om är inflammation i roten tydligen :/ men hoppas de blir bättre..
Sen kom älsklingen hem och då titta ja ut och det var så fint väder ;) så då tog jag mig en promenad på 3 km 30 min tog de så var super fint väder <3
Ååååå så skönt.. Och pratade med älskade Sanna hela tiden så var skönt prata av sig om allt.
Sen väl hemma så hade älskling maten klar så tog min talrik med 4 korvar och gick in och satte mig vid tv och hade även ett stort glas med vatten med mig in och på golvet stod en COLA ZERO och jag svarade Anders med att har du köpt COLA - ja jag köpte de vid macken förut. - jaha svarade jag och börja äta :) så ingen frestelse inget måste ta COLA inget annat en att jag vill INTE HA COLA :) stolt över mig själv för att vara 2 dagen. Och jag vart MÄTT kan man säga!! Precis lagom mätt :)

Summera ner dagen då!
Frukost tyrkisk yoghurt delikatess jordgubb. KAFFE med mjölk
Lunch : 3 ägg med majo 1 Celcius
Middag: 4 korvar och ett stort glas vatten!!

30 min promenad blev 3 km.
UNDERBART!!!!

Tack älskade Cissi och Mammi som fått mig på bättre tankar <3
Älskar er!!

Puss och god natt mina vänner <3
Och ni det gäller att ge sig fan på de :)
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 3 april 2013 15:44

Så Fucking härligt detta är SOOOOL SOOOL SOOOL :)
Hoppas det börjar vända så man kan få bli frisk och börja träna ute i det finna vädret <3
Men får ju inget annat en spring i benen :)
Men de kommer de med får ja hoppas man kanske får vara sjuk hela livet?!?!
Vem vet...

Men försöker se allt positivt endå det löser sig nog..
När jag kom hem idag så kom älsklingen hem med min andra älskling <3 lilla Bitzi..
Så vi satte oss på varsin bänk och sola och shit va skönt de var, Bitzi tyckte de med kan man säga :D

Så massa energi sög jag åt mig av den älskade solen <3
Hörde att de skulle vara så hela veckan ut så skönt ska suga åt mig enu mera av all energi man blir så glad och pigg <3

Men ni puss kram så länge <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 3 april 2013 07:40

Jajje men då har man ont i halsen IGEN... Man börjar ju undra vad man gör för fel..

Och jag kan ju säga så här att jag springer inte runt naken!!!
Jag har på mig lagom med kläder m,m men endå lika FAN kommer de tillbaka!

Men men sånt är väl livet....
Så 3 månaden ja går in i med sjukdom kul kul...

Puss kram på er <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 2 april 2013 20:27

Jajje men första dagen gjord.
Och gått alldeles utmärkt så skönt det vart 2 ägg till frukost med majo och kopp kaffe :) faijnt!!
Lunch vart de smothie med blåbär och hallon i. Mumsigt..
Och så kom kvällsmaten och det blev köttfärssås med crème frach
Och sallad mums mums mums

Men innan kvällsmaten var ja så grymt hungrig!!!!!!! Jag åt inget men Gud vad huvudet ville de de ligger liksom en choklad kaka i kylskåpet :/ och de visste huvet att de låg där..
Men nej nej nej inte första dagen :) kan man ju inte fuska!!! Nej urs FY!!

Så sumera dagen så har allt varit kanon och vilket underbart väder!!!
Göttttt Mår kanon!!

Puss kram på er <3
// snuttetuffsan

Av Sofie Karlsson - 2 april 2013 15:14

Ja Gud så härligt jätte soligt jätte varmt var det när ja kom hem men just nu har jag en jävla tall som skymmer min älskade sol :/// men snart kommer solen igen :)

Härlig dag med en PW på morgonen och en kortis PW efter lunchen för att gå och hämta min bil :)
Åkte och satte mig på drive in och poff så var jag inne och han sa att du har en halvljus lampa som är trasig och tjej som man är VA???? Har jag :P
Ja bara så att du vet så skratta han :D
Men den gick igenom min lila pärla <3
Så nu är det bara att köra 1 år till då :) hihi så fixat kaffe och firade att bilen gick igenom med en liten jordgubbe :)

Kommer även en bild på min älskade hund hon har varit och rullat sig! Hon har vår känslor tror ja <3

Puss kram på er <3
Och en sak till jag är taggad till tusen!!
// snuttetuffsan

Ovido - Quiz & Flashcards